Önskar tacksamt healing
Hej!
Länge sedan jag tittade in här och hoppas alla har det bra :-)
Jag är just nu sjukskriven för utmattningssyndrom, fibromyalgi och somatoformt smärtsyndrom. Har stor brist på ork och kroppen strejkar hela tiden. Skulle vara så tacksam om någon vill sända mig healing. Lite extra ork och insikt för att komma ur det här läget och komma vidare till ett fungerande liv igen vore underbart.
Stort tack på förhand!
Jag är inte i skick för att sända healing nu då jag är långvarigt sjuk, men jag skickar lite goda ljusstrålar till dig. Hoppas du snart mårbättre! ☀️

Tack Amandla! Hoppas du också mår bättre snart.
Jag kan skicka till dig kl 18 ikväll. Sänder reiki och änglahealing i 15 minuter ❤️
Tack Smilax 🙂

Tack Christina! :-)
Smilax, gott att "se" dig igrn och att läsa att du är på väg att få svar på det som fattats. Jag sänder ljusa tanj ar, är som amandla krasdlig själv. Krya på dig och kika in när och om du orkar.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tack Skogshumblan! 🙂 Hoppas du också kryar på dig snart!
Jo jag börjar få lite svar. Fibromyalgi är det enligt två smärtläkare och en av dem säger även utmattningssyndrom men många av symtomen är lika så det är svårt att veta vad som kommer ifrån vad. Har fått remiss till stressrehab som jag hoppas ska ge lite verktyg för att få en fungerande balans i livet. 🙂
usch så min mobil stavar. Tur att du kunde förstå mina rader ändå Smilax.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Om någon mer har möjlighet att skicka healing tar jag tacksamt emot 🙂