Kan man få healing
Hej på er alla!!
Det är så här att jag har fått halsfluss och har väldigt ont!!! Så kom jag att tänka på healing. Kan healing hjälpa mot halsfluss eller lindra det? Isåfall vill jag ha det!!! har så jädrans ont. kan knappt svälja mitt eget saliv ens.
Kram på er alla Karini

Visst kan healing hjälpa mot halsfluss. Men det känns kanske lite värre i form av en utrensning innan du känner dig bättre. Vi är många här inne som kan sända healing till dig men vi måste ju bestämma när så att du är förbered. Kanske behöver vi någon dag på oss för att så många som möjligt ska hinna läsa.
Krya på dig!
Kram LisaL
Hej Karini! Lider med dig, är själv en halsflussunge, och det är såå jobbigt. Självklart är jag med och ger healing, om vi bestämmer en tid. Krya på dig, bamsekramar Fia

Visst kan det hjälpa.. Vill du att vi sänder lite healing till dig ?? Passar det nu ikväll kl: 22.00 ???
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Jag vill bara inte att det ska bli värre. Om jag får healing

Det blir inte värre genom healingen Karini
Carpe Diem
Maria Johnsson

Men visst kan "det onda" först bli värre innan det blir bättre av healing? Det har jag upplevt.
Det är inte bra att gå med en obehandlad halsfluss.
Krya på dig! Kram Sanna
Jag äter en dunderkur pencilin så det känns lite bättre nu faktist
skönt!! Jag kom nog i rätt tid innan det blev ännu värre. Kände på mig rätt snappt att detta inte är en vanlig förkylning.
Kram på er och tack för att ni bryr er. Ni är så snälla och mysiga alla här på forumet 

Healingen kan inte ersätta vår sjukvård, så du gjorde helt rätt som sökte upp läkare och fick en pencillinkur. Skönt att du mår bättre.
Kram på dig vännen… MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Det var skönt att höra. Kram på dig/Fia