Healing iFokus

Healing

Etiketteraurachakra
Läst 597 ggr
Opal
0

Auradatorprogram

Idag såg jag på tv.n om ett datorprogram som visade färgerna i din Aura. Tjejen fick lägga handen på en platta och sedan såg man på bildskärmen hur hennes auran såg ut. Sedan tolkade personen auran för tjejen. Detta var i USA.  Vet inte om den är att lita på. Är det någon som har sett en sådan i verkligheten??

rosmarin90
0

Det finns i Sverige tror det heter auravision, Änglagård o Ylva Trollstierna brukar sitta på mässor med såna här. Intressant faktiskt. Speciellt om det är en duktig tolkare.

beaver_se
0

I Sverige finns nån sån kamera, som brukar finnas med på olika mässor. Den ena tillhör Ejderflyck som var bland de första att fota i landet…

Hur det fungerar.

Plattan mäter från punkter på handen som står för olika kroppsdelar, dessa data beräknas i datorn som "lägger" detta på bilden som tas med en polaroidkamera. Färgrernas placering och så har utarbetats med hjälp av såna som kan ser auras. Men visst fungerar det. Men sen att tolka dem är en annan sak och man får inte glömma att auran ändras hela tiden. Kul iallafall att men kan visa för dem som inte kan se.

Det finns 3 bilder på min sida tagna med en sån kamera.

molly57
0

Jag är lite skeptisk när det gäller aurafoton. Det är ju hur du mår precis för stu mignden.Ex om du är arg eller upprörd ect.Inte hur du är som person.Jag och en väninna var på en mässa.Hon tog ett aurafota och fick det tolkand.Stämde väl inte så bra.Hon vann under dagens lopp en grattis aurafotografering,hos samma person. Så hon tog en ny  bild,innan vi skulle gå hem.Nu var färgerna helt annorlund.Han förklare att min väninna hade varit stressad på första så det var därför färgerna skildes sig åt.Så kan man ju undra hur det fungera,? Hur ska den kunna säga något, om mig som person.Det måste ju väldigt missvisande kan man tycka..

Kram//molly

beaver_se
0

Korten visar just vad du strålar ut, inte vem du är… Det som är intressan med mina kort är att det visar skillnaden när man sänder Reiki… Skrev åxå att auran ändras hela tiden, någe du kanske missade. Det du säger att färgerna skilljer sig på era kort kan vara för att de inte ställer i kamera rätt. Mina bilder togs av ägaren och han bör ju veta. Vill man veta vem man är, kan man traska till en Astrolog eller nått.

molly57
0

Visst!!.. men på de' mässor jag besökt säger "fotografen" att han/hon genom aurafota kan säga vem du är ect. Och det är som jag har svårt att få in i min skalle : ) Har själv aldrig tagit aurafoto

Det var min väninna som tog båda,hon vann ju. Så det blev att hon tog två kort på samma dag. Men helt klart skulle de vara mkt intressant att "se" vad som händer i kroppen/auran T.ex vid en healing.

Sedan skrev jag mitt inlägg,samtidigt som ditt tydligen.För jag hade inte läst ditt inlägg.Det blir ju vissa fördröjningar i bland mellan inläggen.Så jag kom inte med någon kritik till ditt inlägg…

Kram//molly

beaver_se
0

Ok, gillar inte heller deras marknadsföring. Va bättre förr :)

MariaJ
0

Jag skulle också vilja testa detta då jag är vanlig eller öppnen. När man öppnar sig så vidgas ju auran och föändrar i dess fär.. spännande och se om man kunde fånga min förändring. :-)

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör