Chakraresan- Kristina Wennergren
Jag har provat en skiva som jag fått låna av en vän. Det finns tre vägledda meditationer. Chakraresan, Färghealing och Cellmeditation.
Musiken som spelas på skivan är positiv, då den påverkar oss att gå djupare i meditationen.
Jag upplevde skivan i helhet som positiv. Hon pratade kanske lite fort, men det kändes bra ändå.
Om det är fler som har provat cd-skivan, så sätt ett betyg på den här på forumet. Tack !
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hej Maria! Undrar bara vad cellmeditation är, vad skiljer sig den från en vanlig meditation? Mvh Fia
Men du MariaJ var kan man få tag i den?!?!??!!?!? 
Villgöra..vill göra…vill göra! *SS*
Ljus Carina

#2 Man kan gå in på Kristina Wennergrens egen hemsida som jag ger dig länken till här nedan. Där kan man beställa den samt andra cd-skivor. Jag bara NJÖT till 110% ..
http://www.kristinawennergren.com/
Kram och ljus MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Vill verkligen lyfta fram chakraresan, som jag har mediterat till i grupp, helt fantastisk, man kan ta till sig det och använda det i en "vanlig" meditation utan skivan, mycket bra tycker jag

Den skivan har ju jag men jag har inte provat den än… ska ta den vid nästa meditations tillfälle.
#6 Jag tror inte du blir besviken, den är mycket givande
Den cd:n vill jag köpa :) Ska nog beställa den sen :) Bra och prisvärt, då det finns 3 meditationer på samma cd :)
Har beställt den nu :) Ska bli spännande att få meditera till den :)
Lycka till Soffe
Tack!
Jag kan berätta här sen när jag har provat den 
Ja det måste du göra, just hur du upplevde det.
Japp!

Tack tack 
Ljus Carina
Jag fick för ett tag sedan hem den här cd:n, men har bara provat själv chakraresan.. Tyckte att hon pratade lite för fort o kort..men den är helt okej. Hoppas på att jag tar mig i kragen o provar de andra 2 någon gång :)
Klart du gör
Jadå
Den med Iris Hall har jag inte provat, men den är säkert mycket bra.. Funderar på att köpa den någon gång :)