Healing iFokus

Healing

Läst 879 ggr
Evelina!
1

Healing önskas - mår dåligt!

Det nya året börjar inte bra för mig. Jag känner mig splittrad, otillräcklig och besväras av ångest dygnet runt. Önskar därför, om någon vill ge, lite healing så att jag kan må lite bättre. Det har hjälpt förut. Om det önskas kan jag lägga lite tarot till dig som tack för hjälpen.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Amandla
1

Jag skickar till dig Evelina! Du plockar ner healingen när det passar dig. Jag tar gärna emot ditt erbjudande om tarot, jag undrar hur det ser ut för ett bilbyte för mig? (om jag ska göra det eller inte).

fridelfina
1

Är väl inte nån distanshelare, men skickar det jag kan! Önskar dig lugn och att du blir hel igen! Kram på dig

Evelina!
2

#1 Tack snälla Amandla! Skickar PM så fort jag gjort läggningen!

#2 Tack snälla fridelfina!

Sess1
1

Skickar lugna mjuka tankar. Kram

Evelina!
1

#4 Tack snälla Sess1!

majlar
1

Sänder kärlek och energi till dig och din situation. Kram

Evelina!
1

#6 Stort tack majlar!

Igår gick min bil sönder så idag ska vi till verkstaden med den och se om de kan fixa den innan helgen, alternativt får jag kanske en lånebil förhoppningsvis. Sedan vaknade vi imorse av att det regnar in genom taket, känns ju sådär. Detta utöver att jag känner mig dålig redan som det var förut. Suck. Blir så ledsen.

Amandla
0

🤗

Evelina!
0

Åh ett sånt elände. Tid hos verkstaden den 12:e, men eftersom den låter så illa vågar jag inte köra med den så jag lämnade kvar den på verkstaden redan idag, hoppas de hinner titta på den lite tidigare. Fick ta bussen hem, och eftersom bussarna inte går på helgerna är jag fast här hemma tills på måndag. Tur att jag hann handla lite idag så det räcker tills dess. Suck. Tur att jag har kaninerna att gosa med, de muntrar alltid upp när man mår som sämst.

Evelina!
0

Har en skitdag idag igen. Någon som skulle vilja sända lite healing till mig? Måste bli bättre på att kunna ge healing till mig själv, det är något jag är i behov av, verkligen. Kan lägga tarot för den som vill, som ett tack för hjälpen.

Amandla
3

Jag skickar gärna, du plockar ner när det passar dig. Något du kan göra själv är en form av meditation där du låter ljus passera genom hela kroppen. Jag gör den ofta när jag behöver påfyllning av energi, men absolut inte på kvällen för jag blir alldeles för pigg.

Ligg eller sitt bekvämt. Andas lugnt och långsamt, för varje andetag du drar in så tänker du dig att du samtidigt tar in ljus genom kronchakrat. Känn hur ljuset sakta, andetag för andetag, fyller ditt huvud. När du andas ut så tränger ljuset ut all gammal, förbrukad och grå energi ner genom dina fötter och långt ner i  jorden under golv och hus. Allteftersom du tar in ljuset så fylls hela din kropp med rent, klart ljus och till slut är hela du ljus. Då sätter du en bubbla runt dig som hjälper dig att hålla dig fylld med ljus och bara låter sånt  som minst lika ljust som dig själv komma nära, allt annat passerar förbi.

Evelina!
1

#11 Tack snälla Amandla för healingen du skickar och meditationen du förklarade! Ska testa den alldeles strax!