Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 585 ggr
karini
0

Mitt nya liv!!

Hej på er alla!!

Idag börjar jag mitt nya liv. Jag har nämligen varit och tränat på gymet!!! Visst är jag duktig?? Jag tycker det iallafall känns riktigt bra faktiskt, så nu ska man  börja trimma kroppen. Kan faktist behöva det #L# Sen går jag på en meditations kurs varannan vecka också, som är helt underbart. Mycket trevliga mäniskor och man lär sig såå mycket. Så nu börjar mitt nya liv. Det är så skönt!! Vad gör ni på er fritid?? skulle vara roligt att veta.

Kram på er,  ljus och energi till er allaSkrattande Karini

EwaKristina
0

Vad härligt att höra!!Själv är jag en som går stora omvägar då det nalkas ett gymCool

FiaH
0

Det låter hur underbart som helst, själv gillar jag och träna, fast det blivit betydligt mindre på sista tiden. Och även jag är ju med i meditationsgruppen, som jag tycker är så  givande, och vilka underbara människor. Själv älskar jag en rask promenad, där jag kan rensa tankar.

Jag tycker du är jätte duktig, skulle oxå vilja ha tiden att träna på gym, men den är så svår att hitta. Önska dig lycka till med ditt nya liv, många kramar FiaCool Skrattande

Doris
0

Jag är mest ute och går men den senaste veckan har jag varit lat inga långpromenader precis. Fast jag tog faktiskt upp potatisen igår med hjälp av gubben.

Allting är möjligt

karini
0

Jag går på förmiddagen när barnen är i skolan. Då får jag min egen tid. Jag är också ute och går men det blev mindre sen vår hund gick bort. Kram Karini

Neroli
0

Ha, fritid? Vad är det för något? I alla fall blir det inte mycket när jag jobbar som egen. Hunden får två promenader om dagen och jag dansar orientaliskt en dag i veckan, mer hinner jag inte.

/Susanne

[Hellas]
0

Åh, Du är verkligen jätteduktig, jag väntar med spänning på nästa rapport om hur det går…..för det kommer välSkrattande.

Lycka till
/Hellas

MariaJ
0

Härligt Karin..Skrattande Underbart när man kommer in i ett flöde där livet börjar röra på sig igen. Själv är jag ute och går 1-2 timmar om dagen.. Jag känner numera att jag måste komma ut min runda med Nellie, samt att jag ofta har ng vän som följer med mig. Ibland är det skönt att gå själv, men ibland är det skönt att även ventilera lite med ng nära vän.Skrattande

Jag lyckönskar dig i massor,, det kommer gå jättebra !!

Kram på dig ///  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

karini
0

Tusen tack Maria!!Glad Och ja Hellas det kommer en rapport lite   längre fram, så vänta du bara Flört Man behöver röra på sig. Man blir mycket piggare och gladare med lite motion, om det så är gym eller att man går en lång runda så är det bra. Behöver inte vara så inveklat.

Varför jag valde gym är för att jag måste träna upp min rygg och axlar. I och med att jag jobbar inom vården så kände jag att det kunde vara bra. Jag ska inte bli någon bodybildare iallafall Skrattande Det hade jag inte tänkt mig. Men trimma kroppen kan väl alla behöva ibland nu när höst rusket kommer allt närmare. Och man bara sitter och degar framför tv.

[ Ha de gott alla. Och som sakt rapport kommer lite längre fram Karini.

](http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZS) href="http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001_ZS" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Bench Press

Tuva-Lena
0

Åhh, jag blir så avis! Vill också gå med i nån grupp där man tränar, men att åka sex mil på kvällen för det, samtidigt som jag måste ta hand om hästarna - näää, det går inte! Jag kör hemma istället. Just nu aerobics - härlig musik och rytm - och sen har jag ju min två gullnosar som skall ha sina prommisar varje dag,,,,, så det får bli skogspromenader istället. Också häärligt! Du är jätteduktig i alla fall!  Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Opal
0

Jag tränade också på gym förut. Ibland tänker jag att jag ska gå dit igen. Men något tar emot säkert bara kondisen. Nu när hösten och vintern kommer så är det roligt att ha något att göra. Jag har ju gratis gym genom mitt jobb så det är ju dumt att inte utnyttja det.  Annars så går jag långa promenader för det tycker jag om.

nilla_2
0

JA HÅLLER MED MAN ORKAR JOBBET MYCKET BÄTTRE MED RYGGEN OSV.DET KÄNNS OM MAN INTE TRÄNAT PÅ ETT TAG. LYCKA TILL I FORTSÄTTNINGEN!

karini
0

Tack nilla_2 det går riktigt bra faktist, var och trände idag så jag tycker att jag är duktig. Jag går nu till att börja med två gånger i veckan ska nog öka det till tre sedan.

Jag unnar mig varje gång en speciell masage. Dom har en säng med vatten i och övanför ligger det en duk, så man ligger inte i vattnet utan på duken. när man sätter igång den så kommer det två strållar som masserar hela kroppen. Mycket mycket sköööönt!!! Gladdet skulle alla företagare ha!! Man ligger där i 15 min, och man är som en ny mäniska efteråt härligt.Glad

Kram på er alla

MariaJ
0

Det låter ju helt underbart med den massaagen.. skulle jag vilja prova.. Var är det ?? Kram

Carpe Diem

Maria Johnsson

karini
0

Det är på Åhus träningcenter.

MariaJ
0

Får man följa med ?? :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

karini
0

Klart du får följa med!!! Men du får nog bli medlem där först. Det hade varit skoj och tränat med dig. Ska ditt imorgon kl 8.00

MariaJ
0

Det kan jag tyvärr inte. är upptagen imorgon. Men vi kan höras på pm om det.. :-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

karini
0

Ja det gör vi Maria, pm mig när du kan följa med Glad