Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 508 ggr
MariaJ
0

Inkahealing

Inkahealing gör mig otroligt nyfiken. Är det någon här som utövar eller har provat på det ?

Vore så skoj om det finns någon som kan berätta lite om det.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

molly57
0

En väninna till mig har provat Inkahealing.Den skulle har varit lite utöver det extra.Funderar att prova själv lite längre fram.

Tycker det är kul att prova olika healing behandlingar.Något jag gärna oxå skulle vilja prova är änglahealing..

Ger själv Reiki,VTH och kristall o vibrations healing..

Kram//molly

Perla
0

Du skriver att du ger fyra olika typer av healing. Hur använder du dem, dvs, när använder du dig av resp. metod på en klient?

*vetgirig*

molly57
0

Jag jobbar mest med kristall o vibrations healingen.Men sedan kan lägger jag in både Reiki och VTH.Det blir lite mera min "healing" .Går på känn,efter som varje person/läggning är varandra olika.En del behöver jag jobba mera på den mentala kropp exempelvis.

Jag vill heller inte fastna i en speciell healingform.Jag utgår vad som känns rätt för just den personen jag har framför mig.

Sedan kan jag nog tycka,att det förekommer  mkt förtal om varandras healing.Någon tycker att just hennes eller hans healingform är den bästa (riktiga) En del säger till och med att andras healingform är farligt ect.Synd för mig är all form av healing riktigt,ingen är bättre än någon annan. Sedan kan man uppleva själv healingen olika.Vi är ju också olika personligheter och behöver olika.Har provat många olika healingsformer.Och just kristallhealing och VTH känns mest rätt för just mig.

Sedan skulle jag gärna prova änglahealing,hört mkt om den healingens formen..

Kram//molly

p.s kristall o vibrations healing är en och samma healingsform.Jag anväder mig av vibration(stämgafflar)till kristallerna..

MariaJ
0

Låter spännande med vibrationshealing. Har aldrig hört det innan. Jag själv utövar kristallhealing, då jag är under utbildning till healing och regressions terapuet. Jag går på min intiution och känner in varje människa som jag ska behandlas.

Vänligen Mariaj:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör