Slottet ca 16.11.14
Slottet ca 16.11.14/STARK HEALINGUPPLEVELSE
Skriver detta samma till ett par sajter.
Till Healingsite:Har varit med er länge men tror inte jag någonsin har skrivit något, läser dock ibland. Ni känner inte mig så jag tycker jag måste ge er lite bakgrundainformation.
Min man Olavi är 65 år, har blivit andligt intresserad och andlig förtst under senaste månaderna. Han har dock stark Gudstro och har några andliga upplevelser sedan ungdomsåren. Healing har han egentligen aldrig trott på men gör det nu.
I augusti var jag själv i stuganFick plötsligt hjärninfarkt som orsakade ett stort epileptiskt anfall. Hjärtat orkade inte med detta och fick ett hjärtinfarkt också. Det gällde minuter men blev räddad till livet.
Ett par veckor senare fick jag veta att jag har 2 st glioblastoma multiforme cancertumörer i hjärnan i sin aggressivaste form, gradus 4. Fick dålig prognos och har den fortfarande.och läkaren har sagt att jag blir aldrig frisk.
Blev opererad men dom fick inte bort allt. Väntar nu på strålning och cellgiftsbehandlingen.
Mår bra fysiskt men den mentala sidan hoppar upp och ner.
En natt mådde jag uruselt dåligt flera timmar med hela världens ångest. Även självmordtanken kom och gick.Min man vilade eller sov.
Han kom till mig och frågade om han får ge mig lite energi. Nej, sa jag, du behöver all din energi själv. Faktum är att han mår lika dåligt psykiskt som jag.
Han kom till mig ett par timmar senare och stod vid köksbordet vänt mot mig.
Plötsligt pekar han mot sin rygg och säger lite förskräckt att ”något” gick genom hans hela kropp och kom mot mig.
Han håller på att stupa på golvet och säger att all hans energi kom till mig. Han stiger upp men benen bär inte. Han släpar sig till sängen och somnar bums. Han var uppe en gång under natten och sa sig vara jätte trött.
I samma minut när detta hände steg jag upp och mådde hur bra som helst! Kom inte ens ihåg att jag hade mått dåligt en stund tidigare! Fortsatte lite med datorn, gick sen i sängen och somnade.
Min man hade inte på något sätt planerat detta på något sätt, han säger att det som gick igenom honom kom som en blixt från en klar himmel. Han förstår inte vad som egentligen hände, vad var det som gick igenom honom.
Jag förstår inte heller och hur i fridens namn kan jag bli bra på samma minut. Vet ni?
Det finns lite ”fortsättning” om man kan säga så men det skriver jag inte här n uutan tar upp med utvalda personer, möjligen. För övrigt så detta har vi skrivit ”tillsammans”
Nu får jag bråttom här, är hos syrran i Helsingfors…hejdå!/Marjaana, mår bra på alla sätt och vis idag.
Ber om ursäkt för att mitt svar dröjt, jag såg ditt inlägg så fort det kom in men kunde inte svara just då.
Jag tänker mycket på dig Alphira, funderar över hur du har det och hoppas att allt ordnar sig för dig och din man. Jag ber för dig ❤️
Vilken häftig upplevelse ni var med om, och så underbart att du upplevde lindring 🤗
Mina tankar finns hos dig Alphira och din man all kärlek till er.❤️
Vad fint att din man fick dig att må bättre! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Amandla och Indiania.
Nu börjar min strålning och cellgiftsbehandling. Be gärna för mig och min man och skicka positiv healing. Vi är mycket tacksamma.
Min man känner samma psykiska smärta och lidelse som jag.
Hoppas jag inte får för mycket biverkningar.
Jag ber för er båda varje dag
Jag ber också för er. ❤️
Vår tacksamhet har inga gränser. Vi vet att bön hjälper, likväl healing./
Häls Olavi och Marjaana
❤️
❤️Kram
Olavi och jag mår alldeles utmärkt bra!
❤️
Gott att få veta, Alphira ❤️🤗
🤗❤️☀️
Hej Alphira!
Läste Ditt inlägg ovan, berörde mig starkt! Jag vill visa min medkänsla och önskar och att Ni båda blir friska och får ha hälsan! Ljus och värme till Er båda!☀️
Idag vet min man och jag att det var Gud/Jesus/Helige ande och deras kärlek som gick igenom min min tilll mig.
Vi båda mår bättre än någonsin. Jag har inga biverkningar av varken av srålning eller cellgifter.
TACK
❤️
🤗
Härligt att se att du mår gott :)
Kärlek till er alla från Olavi oh mig.