The secret
I lördags tittade vi äntligen på filmen efter att den stått och väntat hela sommaren.
När jag fått hem filmen så tyckte min man att vi skulle se filmen tillsammans, inte för att han var intresserad utan mer för att han vill veta vad det är jag gör och för att stötta mig. Men som sagt det tog lite tid… men nu kom vi till skott.
När filmen var slut så sjönk han ihop och suckade av lättnad och kände att åh vad skönt. Då hade jag rätt! Han har nämligen alltid tänkt så men de två sista åren med hans företag har varit turbulenta så han tappade bort sig själv ett tag. Det sista året har han inte mått bra och jag har sett det på honom och det har synts i hans ögon. Men han har kämpat på men energin började tryta.
Efter filmen var han en helt annan människa! Han var full av energi och idéer. Glansen i ögonen var tillbaka! Så härligt! Han har alltid haft en filosofin så därför är han behövde bara den här sjutsen och bekräftelsen på att han tänkt rätt.
För mig är det lite kämpigare, jag har varit negativ i botten så jag måste inse och vända ut och in på mina tankar. Men det håller jag på med nu :-) Var och tränade i måndags efter 2 års uppehåll… :-)

Vad kul att höra. Lycka till båda två. Ingenting är omöjligt ni fixar det genom att hjälpas åt!
Kram LisaL

Vist finns det alltid hjälp att få. Och just the secret är ju ett självklart sätt att skapa egen lycka och harmoni i sitt liv. Att se möjligheterna istället för hindren.. Lycka till med allt !!
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör