Känner du av förändringarna?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag känner att det är mycket nu. Det var skönt med lite bekräftelse i denna videon.
Det är nästan kusligt att så mycket kan stämma in. Men skönt att höra att man inte är ensam! :)
👆 Djurnörd
Vi är absolut inte ensamma. 🌺
Tack fina Torahzen!
Detta var en underbar bekräftelse på många känslor och frågor …….mycket att ta till sig.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Torazen för videon!❤️
Härligt att läsa och känna igen!
Ser ut som en lista över vanliga symptom vid stress och begynnande utbrändhet…
Tack för inlägget, just nu känns det som att jag ska släppa många gamla blockeringar, gamla besvär har kommit tillbaka igen allt på en gång nästan, troligen resultat av en kurs "Själens kraftkurs" och alla de nya energierna.
#6 Precis så känner jag också. Som även nämns i videon, att lämna det gamla bakom sig och kliva vidare. En skön känsla!
👆 Djurnörd
Tack för ett bra inlägg/ kram
Hej alla! Blev precis medlem här nu efter att ha kikat runt lite. Finns mycket här som väcker intresse och nyfikenhet hos mig. Min intuition tog mig in på denna sajt och till denna underbara video. Sitter nu tårögd efter stark igenkänning. Tack Thorazen! Det var meningen att jag skulle se detta just nu. Känns väldigt bra! Känner igen några namn här från andra sajter, kul! Ha en fin helg alla fina. Love!
Suzanne - medarbetare för personligutveckling
Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet
Allt stämmer in på min utbrändhet & tungmetallförgiftning (kvicksilver m.m.) fr. mina tandfyllningar.
Haft detta i mer än femton år nu.
//L