Healing iFokus

Healing

Etiketter: meditationavslappning
Läst 417 ggr
Opal
0

Insikt vid meditation

Idag vid min meditation fick jag så mycket insikt om mig själv. Visst har jag anat det förrut men inte tagit det till mig. Det är ju JAG själv som sätter krokben på mig själv och hindrar mig själv på min väg här i livet. JAG vet och klarar av mer än vad jag tror. JAG är inte rädd för att möta upp det jag ska möta på min väg. JAG är en underbar, vacker och fin själ. JAG tycker om min kropp precis som den är.

För några år sedan så tänkte jag inte, jag bara gjorde det. Men så plötsligt så kom tänkandet in och jag vågade ingenting, var rädd för allt som hände omkring mig. Men nu ska jag verkligen lyssna på dessa budskap som jag har fått till mig. Det är så mycket människor jag vill möta och göra saker i mitt liv och JAG ska inte stoppa mig själv längre. Jippy, det känns som att jag har kommit långt när jag har fått denna insikt till mig.  Nu är JAG på väg.

MariaJ
0

SÅ UNDERBART OPAL !!!! jag blir så glad när du skriver såhär,, jag önskar att fler hade kommit till sin inre känsla och mött upp sig själv inne i själen.. Jag är så glad för din skull.. Nu finns det bara dina egna känslor.. och det är dom du ska leva efter:-)

Kram och ljus MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Jag blev oxå jätteglad för din skull Opal, det är så skönt när man kommit den biten på vägen, Många kramar Fia

[Hellas]
0

Jätteroligt, jag startade nyss en ny tråd på ÖN om just meditation, vi får se hur intresset är för den men jag tror stenhårt på detta med att meditera, både för ens egen del vi mår bra och stärks i vår själ men även för den strävan de flesta har på Healing siten och ÖN: Utveckla den mediala sidan!

Härligt /Hellas