Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 467 ggr
sweetgum
2014-09-12 13:18
2

Healing tips

Jag är fruktansvärt orolig för min lillebror. Han har många hälsoproblem och är dessutom väldigt negativ. Han känner sig svag och arg. Har någon tips på hur jag kan hjälpa min bror?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Maria Katarina
2014-09-17 21:42
0

Kan någon alternativ terapiform vara något för honom, skulle han vara beredd att prova? Jag gillar kinesiologi, där man jobbar mycket med känslor, blockeringar osv.

allhealing
2014-09-18 00:37
1

#0,

Har din bror bett dig söka lösningar åt honom?

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

[rore]
2014-09-18 08:39
1

Hej swqeetgum!

Instämmer med Allhealings fråga. Har din bror bett om lösningar åt honom?

Om inte, kanske du ska be om healing till dig själv? Till din oro. Ibland är det så lätt att se vad andra kan tänkas behöva, eftersom vi bryr oss om dem och då glömmer vi bort oss själva.

För hur hanterar vi de människor vi bryr oss om och älskar och som verkar ha det svårt och var placerar vi oss själva i förhållande till dem?

sweetgum
2014-09-18 15:52
0

Hej! Tack för era svar. Nej min bror är väldigt logisk så han tror inte på något. Jag själv var länge sådan själv då det är så vi båda är uppfostrade. Han anser att jag är svag som söker hjälp hos psykolog men jag anser att det är tvärtom.  Jag arbetar aktivt med min egen mentala hälsa då den är ganska dålig (deprimerad och GAD) och har funnit att så länge min bror mår dåligt har jag själv svårt att bli glad…

Medarbetare på Sydkorea iFokus