Tala med djur?
Hej, är det någon av er som kan det här med Djurkommunikation? Någon kanske vill öva eller testa? Jag skulle jättegärna vilja hitta någon som kan med hjälp av en bild på min häst ta reda på vad hon känner. Jag är lite kritisk men samtidigt vill jag ge det en chans.
Intressant tråd, följer.
Pretty wise //

Jag har av egen erfarenhet arbetat med djur och gett djur healing.
Men jag är ingen kommunikatör och inget jag heller behöver gå några speciella kurser.
För varken jag eller någon annan kommunicerar med djuret.
Det vi gör är att vi läser av djuret med vår intuition och vi kommunicerar med vår egen guide.
Så inte djuret som kommunicerar med mig det funkar precis likadant om jag arbetar med att läsa av en mäniska, en häst, papegoja,hund eller katt.
Jag kan visserligen samtala med djuren men hösten säger då fortfarande gnägg kattn mjau och hunden vov.
Så när jag får fram informationen om djuren så gör jag det med min intuition och läser av djuret eller människans energi.
Så vill säga att detta med djurkominikation är rent bullshit.
Det är bara ytterligare ett sätt att kunna tjäna pengar på sina kurser.
Så du behöver inte gå både kurser i att läsa av med sin intuition och djurkominikation för exakt samma sak fungera på samma sätt så ingen skillnad.
Jag har mycket goda erfarenheter av att ge healing till hästar och de är enormt mottagliga för healing liksom de festa djur är.
Då kan man börja prata om placebo effekt djuret har ju ingen aning om att vi ger dem healing men de hjälper dom ändå.
Har vid två tillfällen fått höra av veterinärer att det tyckt det varit rent fantastiskt att se de resultaten som skett efter healingbehandlingen när det gällde en häst med ett sår som inte ville läka efter långvarig behandling av vetrinären och efter en veckas healing behandling var såret läkt. Vetrinären sa att han knappt trodde det var sant men han var med vid det ena healing tillfället och sa att hästen blev så otroligt lugn medans jag gav healingen när han knappt kunde komma i närheten av benet såret var på.
Medan jag som är livrädd för dessa hästar under healingen inte hade några problem att närma mig såret och att hästen var otroligt lugn under behandlingen.
Så det fanns ingen tvekan att något positivt skedde under healingbehandlingen.
Samma med dotterns bästa kompis lilla valp som fick ngn sorts dödlig valpsjuka där vetrinären inte gav valpen ngn större chans att den skulle överleva,
Då jag var på djursjukhuset och gav den healing dagen därpå var valpen uppe och skuttade igen och vetrinären var helt förbluffad efter tre dagar fick valpen åka hem igen helt återställd efter en sjukdom få valpar överlever.
Inte pratade jag med djuren utan jag pratade med mitt eget inre och med min intuition och fick till mig vad jag skulle göra och vad som var för fel.
Men får fram exakt det samma som en djurkominikatör får och egentligen ingen skillnad alls i det vi gör för utom vi kallar det olika saker.
Var samma sak när jag var i ett stall med gallophästar i ett helt annat ärende.
Så gick jag fram till en av hästarna och sa att hästen hade ont och hade en infektion i en hov och behövde skos om.
Ägaren sa att de köpt hästen för miljonbelopp o Spanien och att det skulle göra en veterinär besiktning dagen därpå.
De ringde mig efter besiktningen och sa att jag haft helt rätt hästen hade en infektion efter en dålig på satt hästsko så de fick ta av skon o hästen fick antibiotika och sedan vila hoven någon vecka innan man skodde om den.
Lasse
Med all respekt för vad Lasse och andra har för erfarenheter som säger dem att det är hittepå. så har jag pratat med djur och fått fram saker som inte är möjliga att få fram då jag inte känt familjen ifråga innan.
Jag är inte utbildad och har inte någon som helst föreställning om att jag kan det här. Jag säger helt ärligt att jag gärna försöker men garanterar eller lovar inget.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Du får gärna hjälpa mig också skogshumblan. 🌸 Har saknat min älskade katt Frasse , oftast kallad katten i drygt två månader nu. Liten och tanig och kan säkert tas för en vildkatt. Var borta fört 4-5 dagar sen drog han på denna tur. Vill få någon glimt av om han lever. Han blev alltid så glad när vi kom hem.
Försökte lägga upp en bild men de kanske inte går från mob.

#4 Skogshumblan
Jag säger inte att det är hitta på vad får du det i från?
Jag säger bara att det är vår intuition som talar till oss inte djuret.
Precis som när vi läser av en människas energi läser vi av ett djurs energi.
Det behövs inte gå speciella kurser i att prata med djur det räcker att utveckla sin intuition.
Finns i och för sig kurser i det med och fungerar precis på samma sätt.
Lasse