Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 1566 ggr
FiaH
0

Änglameditation!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara tala om att i går gjorde jag och vår grupp en änglameditation, detta var min första med definitivt inte min sista. VILKEN upplevelse, och vilken stark energi. Detta vill jag rekomendera alla att någon gång prova. Det starkaste jag upplevt. Har ni provat det någon gång? Kramar FiaH

tildus
0

Jag har provat det, men fick inte den känslan av upplevelse som du har fått =)

FiaH
0

va synd, hoppas du vill prova igen, den kommer säkertSkrattande

tildus
0

Jag kommer absolut att prova den igen! Jag tror jag ska ta till vara på en dag när jag verkligen kan slappna av och släppa alla tankar Glad

Tuva-Lena
0

Du Fia, hur skiljer sig en änglameditaion från en vanlig meditation? *Nyfiken* :) och apropå änglar och din fina bild: Hur ser en ängel ut "på riktigt"? *Nyfiken2* :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

FiaH
0

Hej Inga- Lena, en änglameditation, där får du kontakt med din skyddsängel, som kommer med ren kärlek, och den är mycket stark.För mig skiljer det sig mycket, jag kände hennes starka närvaro och beröring och den var mycket kraftfull. Men jag fick inte se henne, tyvärr, men hoppas det kommer en annan gång. Men jag kommer definitivt att känna när hon kommer, för det var något speciellt.  Kram

Tuva-Lena
0

#5 Gör eller säger du någonting särskilt när du "änglamediterar"? :) Eller tänker du dig bara in i att du får kontakt med din skyddsängel? Min skyddsängel verkar alltid "upptagen" av nåt annat, för jag får aldrig någon riktig kontakt där inte. När jag mantra-mediterar däremot, så kan jag känna att ett lugn sköljer över mig, och alla tankar blir så futtiga. Glad

FiaH
0

Denna meditation jag gjorde, blev jag guidad in i, kan inte idagsläget göra den själv, vill prova att bli guidad fler gånger. så jag kan inte förklara för dig nu, man blev så betagen, för det var en sådan kraft. Men när jag har mer kött på benen, förklarar jag gärna för dig. Kram Ps det finns nog skivor där du kan bli vägledd in i en änglamediitation…Glad

Tuva-Lena
0

#7 Skall bli spännande att läsa om fortsättningen.. det är nånting speciellt med änglar. Bara att säga ordet "ängel" låter mjukt och behagligt, och sprider ett lugn inombords, eller hur? Kram Fia

PS Jag minns en dagmatte jag hade till min första hund - en golden retriever. Hon sa: "Vet du, jag tror att Athos är en förklädd ängel som har kommit ner hit till jorden för att glädja mig på dagarna". Det var väl fint sagt? :)

FiaH
0

Håller med dig till fullo, "ängel" är för mig någon behagligt och sprider lugn.

fina ord din hunds dagmatte saOskyldig