Hur håller ni balansen?
Detta är en fråga jag funderat på ett tag. Ni som jabbar mycket med enegier hur klarar ni att hålla balansen mellan himmel och jord?
Känner ni att ni kan landa mellan varjr klient eller är ni "uppkopplade" hela dagen för att sedan stänga ner?
Dessa är bra och intressanta frågor tycker jag då detta är väldigt viktigt för oss alla.
Mvh LisaL

För min del är de viktigt att landa mellan varje klient och släppa energier som kan finnas kvar. När jag har haft mycket på en dag så avslutar jag gärna med att gå eller sitta en stund utomhus där jag ser till att energier lämnar mig och så fyller jag på med nya energier och jag ser till att jorda mig.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

OOOOhhh vilken fantasitsk bild du skickar med som fil. Underbar. :-) Tack!!!!
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Ja egentligen berör det ju allt, inte bara medium utan alla individer. Det är jättesvårt att balansera arbetsliv, privatliv och själva jaget. Själv har jag fortfarande inte lyckats särskilt väl utan tidvis går jag in i mig själv och avskärmar mig från nästan allt. Det är inte bra alls!
/Hellas

Jag använder två olika sorters sprayer. En för att rena rummet mellan varje klient och en för att rena mig själv.
/Susanne

Jag renar mig alltid genom visualisering, men har också känt ibland att jag behöver renas med någon sten. Har även funderat på att använda spray för att rena rummet där jag varit. Vad är det för spry du använder då Neroli ?? Är lite nyfiken på att köpa det.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

#6 Jag använder eteriska oljor till att rena rummet. Citron, cederträ, rosenträ och salvia, utblandat i vatten. Man kan också använda patchouli, fast det kan bli lite tungt eftersom det är en mycket speciell doft.
Till mig själv använder jag Bachdroppar Walnut och Crab Apple blandat i rosenvatten som jag sprayar över mig. Man kan säkert ta dem i munnen också, har jag inte provat men det slog mig nu. Jag fick tipset av Lena Berndtsdotter.
Jag gör alltså mina blandningar själv och det kan du också göra! Om du vill kan du få recept men då får jag återkomma imorgon, har det på jobbet.
/Susanne