God söndag 15/6.
God morgon! Solen skiner, fåglarna sjunger och lever om. Blir det bättre än såhär tro? Idag fyller min svärfar år så det blir att fira honom lite. Sen får resten bli som det blir. Ska ladda lite för de sista dagarna på jobbet innan semestern. Vad gör ni för något idag?
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morning! Jag ska pyssla runt lite här hemma idag, på onsdag får jag besök som stannar över midsommar så jag vill ha klart innan dess. Å så ska jag sätta fart min yngste som lovat fixa med min bil, ena bakrutan har pajjat och går inte att hissa upp. Det går väl an så länge det är varmt och torrt väder fast jag vill allt bra gärna ha det lagat😎
Solsken, varmt och härlig blåst.
Skall bara ta det lugnt då jag är extra trött efter att grannarna haft fest i två dagar. Inte samma grannar men jobbigt ändå, de igår bor vägg i vägg med mig och de slutade inte förrän 3.30! Ingen hög musik eller så men ropandet och pratandet kan vara jobbigt det med. Inte ens mina katter tyckte det var kul att vara på balkongen.
Nu skall jag strax titta på "Witches of East End"!
Ha en bra söndag kväll!☀️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Stollan, nackdelen med att bo i lägenhet… Hoppas du får sova gott i natt. Amandla. Städa på du. Hoppas det blir trevligt med gästerna och att rutan blev fin.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.