Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1330 ggr
britt-mari
0

Healing med ögonen?

Jag var på en liten hälsomässa i går och träffade där en tjej som höll på med "Hjärt Healing"

Jag berättade för henne att jag hade gått en kurs i Reiki, men att jag kände mej väldigt osäker på om jag verkligen kunde. Hon sa då att, du behöver inte lägga händerna på folk, för att du healar med dina ögon.

Visst lät det gulligt, men kan det ligga något i detta?

Har ibland hört att jag har speciella ögon.

Britt-Mari

Tajci
0

man kan heala med allt, händer fötter ögon, mage huvud med mera :)

lyckligheten
0

Jag tror att via ögonen kan du lära dig snabbt att känna av hur en människa mår. Men pröva med att lägga händerna på de olika chakrorna och känn efter hur hon/han mår. Skrattande

Elisabeth-J
0

Jag tror att det handlar om att du utstrålar healingkraft, healing kan man sända utan handpåläggning genom att skicka healing till den man pratar med osv.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

britt-mari
1

Ok! Nu är jag med. Tänk vilka talanger man har. Det gäller bara att bli uppmärksam på sin egen förmåga.

Det är tur att Ni finns på den här sidan och kan svara på alla konstiga frågor som dyker upp ibland.

Tackar/Britt-Mari

MariaJ
1

Ja, visst är det så. Alla sänder vi ju ut energier till varandra. Vi är ju sågott som vandrande energifält. Vi har ju alla en fantastiska fömåga att ge varandra energi och healnade kraft, oavsett om vi tänker på det eller inte. Så sprid er positivitet och er energi till andra. Förgyll andra med glädje och skratt !!Skrattande

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

britt-mari
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack alla ni som tar er tid att svara.

Tänkte att eftersom det är så populärt att "lägga in" sina ögon så vore det kanske passande här, med tanke på min fråga. Det kanske blir lättare att ge svar då.

Britt-Mari

Idunn
0

WOW britt-marie, vilken kraft det kommer genom dina ögon, gick rakt in i hjärtat!

Studsade nästan av stolen…   Skrattande