Healing iFokus

Healing

Läst 229 ggr
Skogshumblan
1

lördag 3 maj.

God morgon! Här skiner solen och det värmer så skönt genom fönstren. Tyvärr påminns jag om att fönstren borde putsas, hmm. Låtsas inte koppla det ;) Hoppas ni får en fin lördag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
0

Härlig förmiddag på dig Skogis! Här ska det städas och pysslas runt lite idag, får besök framåt kvällen som ska bjudas på kladdkaka med grädde och jordgubbar 🙂

majlar
0

Hej på er. Jag har tvättat mina fönster, det såg så fint ut. MEN när solen kom så var dom inte så fina längre, det var som en dimma. Får nog tvätta dom imellan också. Men det gör jag inte förräns till hösten. Kanske.

Här flyger molnen fram och skymmer solen, det är inte särskilt varmt, men det är nog bra om det inte går för fort fram med värmen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Låter gott med kladdkaka och jordgubbar.

Amandla
0

Tvätta fönster ja, det ska jag ta itu med någon dag. Någon annan dag, vill säga 😇Som tur är så har jag en fönstertvätt från Kärcher, den är suverän! Kvickt och bra resultat, så fort man lärt sig lite trix.

[GunillaF]
0

God middag.

Befinner mig på resande fot och just nu i Gagnef, Dalarna, hos min dotter m familj. Dottern är "höggravid" och jag hade hoppats på att hon skulle åka in på förlossningen nu när jag är på plats, men men….. Babyn kommer nog inte förrän jag åkt hem.

Ha en finfin Lördag i allt ni gör.

Skogshumblan
0

Gunilla, äsh då. Ska vi önska igång den i natt? ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.