Healing iFokus

Healing

Etiketter: aurachakra
LĂ€st 1996 ggr
AngelicFriend
2014-04-16 18:57
4

Aura

Hur kan man veta vilken Aura man har? đŸ˜‰

Heej

[GunillaF]
2014-04-16 19:40
2

Du hittar rÀtt sÄ mycket om auror om du kikar under "Aura & Chakra" i kategorilisten till vÀnster. HÀr fÄr du lite tips

AngelicFriend
2014-04-16 19:41
0

Tack! đŸ™‚

Heej

[GunillaF]
2014-04-16 19:42
0

🙂

tarotlasse
2014-04-17 23:22
1

Du kan aldrig veta hur din Aura ser ut eftersom auran Àndrar sig precis hela tiden.

Skrattar du  sĂ„ fĂ„r den helt annan fĂ€rg Ă€r du trött en annan fĂ€rg.

Är auran ljus och fĂ€rgrik pĂ„ morgonen sĂ„ kan den vara mörk och fĂ€rglös pĂ„ kvĂ€llen eller tvĂ€rtom.

SĂ„ auran ser aldrig likadan ut i fĂ€rgerna de Ă€ndrar sig hela tiden sekund för sekund.  

Men rent vetenskapligt och medicinskt har forskarna kunnat konstatera att vid omrĂ„den dĂ€r auran Ă€r svagare en pĂ„ andra stĂ€llen. 

Men i jĂ€mförelser med mĂ„nga andra Aura fotograferingar med en Kirilian kamera en mycket avancerad kamera  som kostar över miljonen och nĂ„got helt annat en de kameror som man anvĂ€nder pĂ„ alternativ mĂ€ssorna som inte fotograferar  Auran som mĂ„nga tror.

SĂ„ har man kunnat konstatera vissa diagnoser nĂ€r auran varit svagare pĂ„ dessa omrĂ„den.

ÄndĂ„ sĂ„ har lĂ€karvetenskapen svĂ„rt att acceptera  detta med att vi har en energiekropp som kan pĂ„verka vĂ„r hĂ€lsa.  

Jag har sett Aura foton pĂ„ en person med ett amputerat ben.

Men pĂ„ aurafotot sĂ„ ser man fortfarande auran av det saknade benet.

SĂ„ energien finns kvar Ă€ven om kroppsdelen Ă€r borta vilket jag sjĂ€lv ser som att det Ă€r sjĂ€len och den finns kvar oavsett den fysiska kroppen eller inte.  

Auran Àr ju en energi och energi gÄr att mÀta upp med elektroniska instrument.

Det behövs inte heller nÄgra speciellt avancerade mÀtinstrument för detta.

Vad jag har hört sĂ„ de  vanliga mĂ€tinstrument för fin elektonik som sĂ€ljs i teknikbutikerna ska klara detta.

Men jag har aldrig sjĂ€lv testat detta ser ingen anledning till att lĂ€gga pengar pĂ„ en sĂ„dan mĂ€tutrustning för att konstatera nĂ„got som jag redan vet finns.

Lasse

AngelicFriend
2014-04-18 07:59
0

tack!

Heej