Aura
Hur kan man veta vilken Aura man har? đ
Heej
Du hittar rÀtt sÄ mycket om auror om du kikar under "Aura & Chakra" i kategorilisten till vÀnster. HÀr fÄr du lite tips
Tack! đ
Heej
đ

Du kan aldrig veta hur din Aura ser ut eftersom auran Àndrar sig precis hela tiden.
Skrattar du sÄ fÄr den helt annan fÀrg Àr du trött en annan fÀrg.
Ăr auran ljus och fĂ€rgrik pĂ„ morgonen sĂ„ kan den vara mörk och fĂ€rglös pĂ„ kvĂ€llen eller tvĂ€rtom.
SÄ auran ser aldrig likadan ut i fÀrgerna de Àndrar sig hela tiden sekund för sekund.
Men rent vetenskapligt och medicinskt har forskarna kunnat konstatera att vid omrÄden dÀr auran Àr svagare en pÄ andra stÀllen.
Men i jÀmförelser med mÄnga andra Aura fotograferingar med en Kirilian kamera en mycket avancerad kamera som kostar över miljonen och nÄgot helt annat en de kameror som man anvÀnder pÄ alternativ mÀssorna som inte fotograferar Auran som mÄnga tror.
SÄ har man kunnat konstatera vissa diagnoser nÀr auran varit svagare pÄ dessa omrÄden.
ĂndĂ„ sĂ„ har lĂ€karvetenskapen svĂ„rt att acceptera detta med att vi har en energiekropp som kan pĂ„verka vĂ„r hĂ€lsa.
Jag har sett Aura foton pÄ en person med ett amputerat ben.
Men pÄ aurafotot sÄ ser man fortfarande auran av det saknade benet.
SÄ energien finns kvar Àven om kroppsdelen Àr borta vilket jag sjÀlv ser som att det Àr sjÀlen och den finns kvar oavsett den fysiska kroppen eller inte.
Auran Àr ju en energi och energi gÄr att mÀta upp med elektroniska instrument.
Det behövs inte heller nÄgra speciellt avancerade mÀtinstrument för detta.
Vad jag har hört sÄ de vanliga mÀtinstrument för fin elektonik som sÀljs i teknikbutikerna ska klara detta.
Men jag har aldrig sjÀlv testat detta ser ingen anledning till att lÀgga pengar pÄ en sÄdan mÀtutrustning för att konstatera nÄgot som jag redan vet finns.
Lasse
tack!
Heej