healingönskan
Hej Jag tycker inte riktigt om att be om hjälp, men jag gör nu det ändå. Känn er inte tvingade till någonting. Jag har olika utredningar i gång angående min hälsa. I morgon ska jag genomgå en jobbig undersökning och jag är lite orolig trots att jag försöker känna tillit till att min kropp är helt frisk. Jag tror dock det blir svårare för mig mentalt att bli frisk om de faktiskt påvisar en sjukdom genom undersökningen i morgon. Därför måste jag helst vara frisk redan (vilket jag försöker ha tilltro till att jag redan är) till i morgon eller åtminstone så hel och full av energi som möjligt. Om det finns någon/ några vänliga själar här som vill sända mig healing är jag oändligt tacksam! Jag vet att healing fungerar! :) Ni kan skicka pm el skriva här om ni vill vara så underbara! Stor kram och tacksam för att du läst detta! :)
Vill bara tillägga att du inte behöver vara utbildad eller "expert". Jag vet att en enkel bön med önskan om någons hälsa fungerar så ni får göra detta på det sätt ni kan och tror på. :) Jag får nytta av alla positiva energier. Ju fler desto starkare. :)
Hej Älvan!
Sänder iväg Tro Hopp och en massa Kärlek i din väg❤️🌈☀️
Allt som Är det Är! 🤗
Fina rore! Tack!
Jag kan skicka Reiki till situationen. ☀️
~ mayolica ~
Mayolica jag tar gärna emot din kärleksfulla reiki. Jag skickar dig ljus och kärlek
❤️
~ mayolica ~
Älvan, jag har ingen utbildning men jag skickar just nu en önskan från det djupaste av min själ att du ska få vara vid god hälsa och känna dig stark och hoppfull.
Liv-74 Jag vet att din önskning ger effekt. Tack! Du vet att jag sänder kärlek och ljus till ditt liv. För att du är värd det bästa!
Jag vet…Tack!
skickar