Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 374 ggr
Opal
0

Healingdröm

Jag måste berätta om min dröm inatt. Jag skulle ge healing till en undulat. Den stod på sin bur och jag hade mina händer riktade mot undulaten, den gick lite fram och tillbaka. Till slut så kom den fram till mina händer och lade sitt huvud i min handflata, det såg så rofylld och nöjd ut. Den låg där länge under healingen.    När jag vaknade så tänkte jag att den var mycket likt den undulat jag hade när jag var liten.

Tarotsanna
0

Min tolkning är att du ska släppa fågeln (dig själv) fri Glad Att du inte ska låta dig och din healing gåva begränsas till några få.

Öppna "buren" och flyg ut, sprid din kunskap! Du har den luft under dina vingar som krävs för att kunna flyga, så satsa!

Lycka till! Kram Sanna (amatörtolkare vad gäller drömmar så antingen så tar du det till dig eller så struntar du i det)

Opal
0

Du har så rätt Tarotsanna. Det är ju healingen jag vill jobba med, det känner jag i varje cell jag har. Men jag behöver ha någon som kan föra det vidare till andra, men det kommer säkert det också. Denna vecka var det 2 på jobbet som sa att dom skulle komma till mig, som inte har provat förr.  Så det blir nog

Opal
0

Förr drömde jag att jag gav healing till en tjej. När jag tittar på sidan så är det så mycket folk som står i kö som vill komma till mig.

MariaJ
0

Vilken underbar dröm opal. Jag kan också tycka att det är ju underbart att drömma såhär och få svar på hur man känner då man uför något och hur bra man själv mår i det. Absolut så är det den väg du ska gå. Känns det rätt så är det rätt !

Lycka till !! Skrattande Kram MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

springflowerlove
0

Vilken härlig dröm, drömmar säger så mkt mer än vad vi tror