Hur gjorde ni i början..
Jag har en undran till er som ger healing och har många klienter. Hur gjorde ni i början så att människor visste av att ni fanns och gav healing??? Satte ni upp lappar eller gick det genom vänner och familjen??
Jag har inte så många klienter.Jag tänker att om det är meningen att jag ska ge healing till andra,så kommer dom till mig.
Har haft fler och flera,och framför allt nu de' senaste halvåret.Ett par har återkommit.Har fått mycket positivt respons. I börja var det min stakars
famlij så fick var prov objekt . Men nu har det börja flyta på mer och mera.Och jag känner att jag vågar gå ut med healing.Har också börjat tagit emot klienter,oftas har dom hört från någon annan.Det är ju den bästa "reklamen" kan få!!
Likaså när det gäller Tarotläggningar,så har det varit folk,som "bara" dykt upp och vill ha vägledning.Även det har gått,över förväntan.Jag har tänkt " om det är meningen.att jag ska"jobba" med detta så kommer klienterna till mig" Någon har också fått mitt telnr av väninnor,och genom den vägen har det varit.
Hur andra gör vet jag inte.Kul och höra hur andra gör,för att få klienter?!
kram//molly

Jag har några som kommer till mig. Sedan är det ju många som är nyfikna och säger jag ska komma till dig men ännu har dom inte dykt upp. Någon dag kommer dom när dom är mogen för det.

Jag har aldrig annonserat eller gått ut med någon reklam om mig. Jag har däremot skapat en hemsida om vem jag är och skrivit lite där om min medialitet. Det är kanske en form av reklam, men samtidigt så har jag endast gett den adressen till de som varit hos mig redan innan samt att jag även skrivit den här på forumet. För mig har det varit ringar på vattnet…
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Jag gick Reikikurs i samband med att jag gick sista året på min naturmedicinska utbildning. Jag gick helt enkelt ut och beräättade att jag gått Reiki o erbjöd gratisbehandlingar. Det gav mig praktik och samtidigt sprider man vad man gör….
Sen fanns mina Reikidiplom på min praktik och många som gått på behandlingar blev nyfikna och tog några healingbehandlingar också…
Men vad jag lärt mig under åren är att det du fokuserar på kommer till dig. Alltså det du lägger in energi i. Just nu ligger min fokus på det mediala, så det är privatsittningar och seanser jag jobbar mest med. Healingen kommer in på våra healingkvällar på föreningar och om nån bokar just healing. Jag lär ju ut Reiki också, så mycket healing finns i mitt liv.
Liten fundering där…jag har varit med på en del mässor under åren, på mässorna på 90-talet tyckte jag intresset för prova-på healing var större. Är det nåt nån annan märkt av?
ljus Rose