Healing iFokus

Healing

LĂ€st 263 ggr
Amandla
2

Fredag 14/3

GodkvĂ€ll alla bortflugna healers đŸ˜‰Det Ă€r vĂ€ldans tomt hĂ€r, var hĂ„ller ni hus allihop?

[NeferNefer]
2

Jag sitter ju hÀr :-)

Amandla
2

Ja, du ja! đŸ˜˜

[NeferNefer]
2

De andra kanske förbereder sig för fredagsaftonen, vad det nu Àn blir för nÄgot. :-)

Amandla
2

Haha, "vad det nu Ă€r för nĂ„got" lĂ€ste jag
 kan det vara ett tecken pĂ„ att de flesta av mina dagar Ă€r lite för lika varandra? Vardag eller helg spelar ingen större roll đŸ˜›

[rumelle]
2

Skyldig! Har faktiskt knappt rört datorn idag. Jag har lÀst och stÀdat om vartannat hela lediga dagen. Nu har jag en kyckligpaj i ugnen och efter det blir det Àppelpaj med vaniljvisp. Paj gillas i hushÄllet. ;P

Amandla
2

Nu Ă€r du ju hĂ€r i alla fall, Rumelle! đŸ™‚LĂ„ter smaskigt det dĂ€r, hĂ€r har jag inte alls orkat planera vad vi ska Ă€ta till middag. Kanske ska ta tag i det? Orka, som de sĂ€ger, dagens ungdom
 đŸ˜Ž

[NeferNefer]
3

Mmm 
 paj 
 vaniljvisp 
 mmm

[GunillaF]
3

Go afton.  Har bara Ă€tit lite lĂ€tt. Har putsat bort gammalt lack och fĂ€rg frĂ„n en gammal kommod jag köpte i gĂ„r. Nu ska jag ner i min snickarbod och mĂ„la den. Kommer att bli sĂ„ fint.  Ha en bra fortsĂ€ttning pĂ„ FredagskvĂ€llen!

[rumelle]
2

KĂ€nner sĂ„ vĂ€l igen det dĂ€r med att inte orka planera kvĂ€llsmaten alla dagar! SĂ„ jag brukar bara planera inför söndag, tisdag och torsdag, sĂ„ att min sambo kan fĂ„ lunchlĂ„dor. Övriga dagar kan det bli vad som helst eller ingenting. :P

Amandla
1

Gott att se dig hĂ€r, Gunilla! Kul att fĂ„ fixa lite đŸ™‚