Fredag 14/3
GodkvĂ€ll alla bortflugna healers đDet Ă€r vĂ€ldans tomt hĂ€r, var hĂ„ller ni hus allihop?
Jag sitter ju hÀr :-)
Ja, du ja! đ
De andra kanske förbereder sig för fredagsaftonen, vad det nu Àn blir för nÄgot. :-)
Haha, "vad det nu Ă€r för nĂ„got" lĂ€ste jag⊠kan det vara ett tecken pĂ„ att de flesta av mina dagar Ă€r lite för lika varandra? Vardag eller helg spelar ingen större roll đ
Skyldig! Har faktiskt knappt rört datorn idag. Jag har lÀst och stÀdat om vartannat hela lediga dagen. Nu har jag en kyckligpaj i ugnen och efter det blir det Àppelpaj med vaniljvisp. Paj gillas i hushÄllet. ;P
Nu Ă€r du ju hĂ€r i alla fall, Rumelle! đLĂ„ter smaskigt det dĂ€r, hĂ€r har jag inte alls orkat planera vad vi ska Ă€ta till middag. Kanske ska ta tag i det? Orka, som de sĂ€ger, dagens ungdom⊠đŽ
Mmm ⊠paj ⊠vaniljvisp ⊠mmmâŠ
Go afton. Har bara Àtit lite lÀtt. Har putsat bort gammalt lack och fÀrg frÄn en gammal kommod jag köpte i gÄr. Nu ska jag ner i min snickarbod och mÄla den. Kommer att bli sÄ fint. Ha en bra fortsÀttning pÄ FredagskvÀllen!
KĂ€nner sĂ„ vĂ€l igen det dĂ€r med att inte orka planera kvĂ€llsmaten alla dagar! SĂ„ jag brukar bara planera inför söndag, tisdag och torsdag, sĂ„ att min sambo kan fĂ„ lunchlĂ„dor. Ăvriga dagar kan det bli vad som helst eller ingenting. :P
Gott att se dig hĂ€r, Gunilla! Kul att fĂ„ fixa lite đ