Healing iFokus

Healing

Läst 685 ggr
Amandla
2

Måndag 10/3

Godmiddag! Här går dagen i städandets tecken, och för all del även tvättandets. Inte mina favoritsysselsättningar men gott när det är klart. Vad har ni för er?

Indiania
1

God eftermiddag Almandla och ni andra!

Nu skiner solen, i morse när jag promenerade 6 km så regnade det. I alla fall har jag fått lite motion i dag.

I kväll är det TV kväll, bl.a "Det okända"….

Ha en fin fortsättning på måndagen ni som tittar in!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Doris
1

Hej ! Idag har jag tagit det lite lugnt. Varit ut på förmiddagen i solen och druckit kaffe hos en väninna till mig. På eftermiddagen har det blåst jättemycket och det är lite blåst ute nu också. Det bästa som är nu är att det blir ljusare och ljusare för varje dag. Nu är solen uppe i mer än 11 timmar här och man blir mycket piggare av ljuset:-)

Allting är möjligt

Indiania
1

#2 Hej Dolla! SolKul att se dig!

[Torahzen]
1

Vilket fint avsnitt av det okända.🌺

Indiania
1

#4 Spelade in programmet i går kväll, skall se det i kväll, då har jag något att se fram emot då. Glad

Doris
2

Hej Indiania ! Ja det var ett tag sedan jag var in här! Gick in genom mobilen igår och prövade nya tjänsten. Använder oftast min smartphone för att gå ut på nätet men just nu sitter jag framför datan. Igår tittade jag på det okända. Det var ett av de bästa programmen jag har sätt.

Allting är möjligt

Indiania
1

GladHjärta

Indiania
3

Torahzen och Dolla nu har jag också sett "Det okända" håller med er ett av de finaste avsnitt jag sett. Blomma

[Torahzen]
2

👍