Healing iFokus

Healing

Etikettermeditationavslappning
Läst 543 ggr
MariaJ
0

Vår MeditationsAnde

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi i meditationsgruppen träffades för första gången i höst den 22/8. Meditationskvällarna är så underbara, och vi längtar lika mycket alla som är delaktiga där.

Jag kände redan innan jag åkte till lokalen att jag skulle ta med kameran, så det gjorde jag. Det kändes som om det var ng som jag skulle fånga på bild. Skrattande Och mycket riktigt .Skrattande jag skulle ta dessa bilderna som bildbevis på det vi tidigare känt av i gruppen.

Flera av oss kände en stark närvaro av någon som stod lite avsides. Det var någon som var med redan från början. När jag vägledde i meditationen så kretsade jag runt bland alla som var utplacerade. Med lugn röst vägledde jag dem i meditation. Jag vet att även vår man från andevärlden var med och gav kraft och hjälpt till deltagarna. Flera av deltagarna fick även väldigt starka och positiva upplevelser under meditationen. Härligt !!

Vi vill gärna visa er bilden där jag fångade orben, och jag har frågat alla deltagarna om det är oki att lägga ut den. Och det är oki !Kyss

Visst är det underbart, när man vet och känner samt har kontaktat en …. och sen få ett bildbevis på endast en orb som då är han.

Titta upp på väggen,, där ser man klart och tydligt energin.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

MariaJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger även ut den andra bilden som togs. Kan se även på den, trots vår dämpade belysning med endast ljusen tända. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Opal
0

Vilken fantastisk upplevelse du fick innan du åkte till lokalen. Att dom andra även kände av han. Spännande och se om han är med er nästa gång ni ska träffas.

När jag tittat på kortet så ser jag orben vid hon med jeanströjan på bägge korten. Är det någon koppling till henne tro??