God måndag 3 mars
God morgon alla! Hoppas helgen varit skön för er och att veckan som ligger framför blir bra. Själv har jag en rätt fullpackad vecka, både jobb och fritid kräver sitt kvällstid så jag lär känna att jag lever framåt fredag eftermiddag :) Men först ska vi ta oss an måndagen, ha en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God morgon alla.
Här är det grått och trist, men behaglig temperatur. Tänk att vi är inne i vårmånaden mars. Fantastistkt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
God morgon i tråden!
Jaaa! Vår månaden är här! Härligt! Längtar efter solens värmande strålar nu bara.☀️
En ny vecka som väntar på att få upptäckas. Ser vi framåt med nyfiken förväntan eller går allt sin gilla gång?
Själv känner jag mig nyfiken och stilla på en och samma gång.
God morgon alla!
Jag längtar också efter solen men skönt att vi är inne i mars månad i alla fall. Jag ser också framåt med lite nyfikenhet Rore på denna veckan.
Ha en fin vecka på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon! Underbart att våren närmar sig även om det innebär att jag börjar känna av min pollenallergi.
Dagen har tillbringats med vandring och Qi gong i grupp ute på friluftsområde. Kan rekommenderas! :)
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
Rithelo, lät jättehärligt! Den här dagen blev inte alls som jag tänkt, för jag tänkte positiv styrka. Haha hur lät det? Hade ett föräldrar, rektor, lärare samtal idag. Inte så roligt eller lätt men min chef & kollegor är super så det gick kanon! Är så glad att jag har alla dem som kollegor. Hoppas ni alla har en fortsatt fin kväll!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#6 Det var det verkligen! :) Sen gick jag hem och lade mig och sov en stund….eller….*hrrrm* somnade under meditationen…. ;)
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~