Djurkommunikation
Vill bara tala om att jag har anmält mig till en djurkommunikations kurs som börjar snart :D
Känns så spännande och så rätt, men lite orolig att jag vill för mycket så att det inte kommer att gå.
Nä det kommer gå så bra så….. 🙂
Kommer att behöva några djur att träna på, så jag tänkte fråga om jag får träna på era sötnosar?
Tänkte mig tre djur åt gången och att ni ger fidback efteråt. Vill inte vet något om djuret förutom namn och ålder. Ni kan få ställa en fråga som jag kan fråga djuret. Gärna något ni vet svaret på för att kolla min träffsäkerhet 😉
Åh nu fick jag nästan prestations ångest 🥵 slår näven i bordet och peppar mig själv, vet ju att ni har tålamodet i närheten 😃
Spännande! Du får gärna träna på min Pixie 🙂Fråga vad hennes favoritgodis är 😉
Så spännande! Är det på distans? Har tyvärr inte djur, för spindlar å annat som bor inne räknas ju inte.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Nä 😃 inga spindlar å kryp 😉
Gärna en bild Amandla 😉 glömde skriva det 😊
#0,
ett tips. Lär dig att göra det hela utan bild. Fokusera på att allting i universum är unikt. Därför är även varje djur unikt. Därmed är det möjligt att utan bild koppla upp sig och ta fram den informationen som behövs. Det är såhär jag arbetar.
Håller med #4 Allhealing i det han skriver. Jag ber inte om bilder mm heller. Jag blir lättare ett med universum och energierna där är lättare att plocka upp om jag inte koncentrerar mig på någon bild etc.
Bettanbop. Jättespännande och kul att du ska fördjupa dig i ämnet. Lycka till :-)
#6,
precis. Dessutom kan det bli tokfel om man läser av energin i bilden eftersom man då gör en avläsning hur det var när bilden togs. Inte hur det ser ut just nu. För vem vill veta om dåtiden när det kommer till hälsan? Det är väl nuet som är det väsentliga?
Om man använder sig av bilden som en markör för att få tag i objektet i nutid är det kanske dags att ta sig en funderare. Behöver jag verkligen ta omvägen via en bild eftersom den enbart fungerar som en vägvisare till energin som ska läsas av?
Vilken kul grej! :) Lycka till!! Jag har två katter du kan få öva på, Stine-Lo och Ming, båda är födda 1999, så de är femton år gamla. Du kan fråga Ming vart han bäst gillar att sova på natten. Och så kan du fråga Stine-Lo vart hon gillar att ligga på dagarna nu för tiden. :)
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
hej du kan få träna på minn tre råttor, Ninja, Kinja och Timja.
Fråga om de trivs i sin bur snälla!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#8 Exaktemente :-)
Kul Bettanbop. Du får gärna prova att läsa av min lilla Iris, 1år.
Undrar om hon gillar maten som vi ger henne.
Jag vill nog ha en bild och ett namn på djuren så här i startgroparna. Ska bli jätte spänande att lära sig.
#0 Spännande verkligen:) Detta intresserar mig varmt och d finns ett brett ämne i kommunikation med djur..Avläsning av just bild är ju faktist en..Sen direktkontakt och sen den svårare varianten..Hel distans:) Önskar dig en kick av energi :)
Tack för all support det uppskattas, och för tipsen 👍
Det här med Djurkommunikation är ju ett samtal mellan mig och djuret, via telepati, så det blir ju inte en avläsning.
Ska bli väldigt spännande, det tråkiga är att mina egna djur inte vill vara med och svara 😛 men det kommer de nog göra så småningom.
men vart har du hittat denna utbildningen? låter jättespännande! vill med gå!! 😎
Hemsidan heter "Kan själv" och hon som håller utbildningen heter Ulrika Nykvist. Själva utbildningen börjar inte hören den 24/2 ss du hinner kanske anmäla dig :) Satte mig i går och skulle göra ett försök med en av mina katter, men när jag visualiserade fram Felix och försökte kalla på honom så kommer det fram en man och tittar på mig närgånget och jag får intrycket att han undrar va jag vill och vad jag håller på med sedan bryts allt och jag tappa fokus. Kändes lite underligt. Ska göra ett nytt försök i dag :)
Prova gärna på Desmond, 6 år. :)
Fråga gärna vad hon tycker om våra senaste ridturer :) Kan skicka bild om du känner att det behövs
Skicka gärna pm med bild på era djur samt namn och ålder.
Jag har gjort min första kommunikation, ska redovisa den för ägaren så får vi se om jag var helt fel ute 😛😉
Måste få stoppa här. Har så många dju nu att prata med. Jag måste få ta hand om dem först nu, så säger jag till när jag vill ha fler. Kram Bettan
Vill någon låsa här nu åt mig :)
👍