Healing iFokus

Healing

LĂ€st 433 ggr
Amandla
3

God morgon 20/2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morning! Uppe tidigt idag, vĂ€ckarklockan lever fortfarande đŸ˜‡och tur Ă€r vĂ€l det, jag avskyr att gĂ„ upp pĂ„ det hĂ€r viset. Idag ska jag Ă„ka till Oslo och titta pĂ„ vackra pudelpojkar đŸ˜ƒoch det ska bli sĂ„ kul! 

Ha det gott idag!

Förhoppningsvis blir det sÄna hÀr smÄ till sommaren, om nÄgon av pudelherrarna faller mig i smaken. Eget foto.

majlar
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag Amandla.

SpÀnnande med smÄ valpar. Dom Àr ju för söta.

HÀr har det snöat inatt. SÄ nu har jag varit pÄ en pulsig promenad med en kompis och hennes hundar. Det var skönt och friskt.

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann

foto majlar

[Bettanbop]
1

Vad vore livet utan vĂ„ra pĂ€lsklingar â€ïž

Är hemma frĂ„n jobbet i dag och Ă€r sjuk đŸ˜• Ă€r nog hemma i morgon ocksĂ„ och vilar đŸ˜•

Men solen kikar fram lite bakom molnen đŸ™‚

Önskar er en bra dag đŸ‘‹

Andina
1

Go'Middag i stugorna!
Tji fick jag, snön kom ramlandes idag igen. Vitt, ljust o vackert - men förhoppningsvis hinner den smĂ€lta undan innan nĂ€sta 'snörammel' kommer imorgon igen. Annars blir det spĂ€nnande att köra ner för branten med bilen! 

Mysans med norska pudlingar, Amandla! Cross the borders! :) Och sÄ sööta de kan va'!
HĂ€rliga busingar pĂ„ bilden, Majlar! 
Det Ă€r bra att du stannar hemma tills du Ă€r piggelin igen, Bettanbop! SĂ€nder lite kryapĂ„dig-bubblor som du fĂ„r fĂ„nga om du vill ha! 

Nu ska jag samla fokus
 o se om jag fÄr nÄ't vettigt gjort med jobberiet igen.

Ha en fin torsdag allihop! Sol

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing

Indiania
1

Tack för fina bilder i trÄden!Glad

I dag har jag varit pÄ sjukhuset i K-d och det skall tas en massa prover igen.

Ha en fin fortsÀttning pÄ dagen!Sol

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "