Go'Afton 19 februari
Det är bara 9 dagar kvar av februari nu - jag kan knappt fatta det! Och trots minusgrader här idag, så är det som om det är vår, sedan länge nu.
Har varit osynlig här ett tag nu (åkte på ett par 'mastodontjobb' som kräver "allt" av mig) men saknar att kunna titta in varje dag. Jag hoppas att det lugnar sig om en eller annan vecka, så att jag kan återgå till 'normala bristande rutiner'! 😉
Så jag tittar in helt kort för att önska er alla en riktigt god afton och hoppas att ni alla har det gott och mår bra!
❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Go´kväll. Kul att se dig ibland Andina. Jobbet går före nöjen så jag förstår att du inte suttit på iFokus :-) Nu lallar jag vidare och förbereder mig för healig nr 2 ikväll! Ha det gott och sov sött när ni lägger er!
#1-#2 - ❤️
Jag håller med dig, Signemo, iFokus får inte bli nå't tvång. Och visst är det så, att ibland får jobb gå före nöjen, tyvärr. Men jag har faktiskt saknat att kunna titta in som jag velat. Men det kommer tid för det med, snart förhoppningsvis!
Lycka till med healingarna, Gunilla!
Suss gott på er allihop! Jag knoppar nog in före tolv i alla fall, det var ett tag se'n! :) 😴
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing