Healing iFokus

Healing

Etikettnäring-för-själen
Läst 1555 ggr
maribell
2014-02-16 21:26
6

Flöde

Hej den här texten har jag på mitt data skrivbord och när jag läser det så får jag så mycket inspiration.

Ville dela den med Er.

_Skapa bättre flöde i ditt liv
    •    Skapa rätt förutsättningar och rätt miljö för att kunna expandera och attrahera det du önskar. Du behöver se över dina val och se hur de överensstämmer med din önskan i livet just nu. Var du befinner dig eller hur du agerar berättar vad du kommer att dra till dig. Känner du att du inte attraherar det du önskar så behöver en förändring göras för att du ska hamna i rätt flöde.
    •    Se över dina prioriteringar. Prioriterar du just nu rätt. Skapar dina prioriteringar möjligheter i nuet?
    •    Har du svårt att komma framåt så behöver du titta på vad som stoppar, hindrar eller begränsar dig?
    •    Är det något i ditt liv som du behöver ta tag i först? Behöver du bana väg eller göra klart något annat innan det är dags att agera nytt?
    •    Bryt vanor, ovanor och gamla mönster. Om du alltid gör som du alltid gjort så får du alltid samma resultat. Om du känner att livet är motigt för dig och att du har svårt att hamna i ett flöde så är förändring det som krävs.
    •    Gör små förändringar och ta små steg i rätt riktning så kommer flödet att komma igång. Det kan omöjligt flöda i en stillastående fors.
_

Otroulig
2014-02-17 07:13
1

Hej och tack!

Jag lånar din text om det är ok och klistrar in på vår sida. 🌺

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2014-02-17 07:37
1

Tack Maribell✨Otroulig har lagt upp den inne hos oss, bra tajming❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

maribell
2014-02-18 10:35
1

Min text ovan är endast att tolka bokstavligt och jag har inga avsikter att få någon att tolka det som om jag förespråkar LOA.

Det jag har läst om LOA är inte det som jag tror, det finns mera i vår värld som påverkas av det som händer oss.

Vi har dessutom hjälp ifrån andra sidan och våra Ledsagare (Hjälpare) Guider m.fl.

Det jag menar med texten är att vi kan påbörja bra saker för oss själva om vi visar med handling vad vi vill och då får vi hjälp av våra hjälpare. Men om vi gör fel val så får vi också hjälp att inte göra fel, av våra hjälpare. Alla har fri vilja och alla har en guide med sig som hjälper oss att göra rätt.

Amandla
2014-02-18 11:08
1

Tack maribell! Tänkvärda ord, det är så lätt att förlora fokus och gå ner sig i alltför väl invanda gråa trista tankar. För var gång jag läser något som det du skrivit så blir det lättare att istället fokusera på vad jag vill 👍

SHIAWASE
2014-02-18 12:27
0

Maribell!

Precis som jag tänker❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase