Goddag 11/2
Goddag allihop! Jag har lite datorstrul så jag försöker posta inlägg och vet aldrig riktigt om de kommer in eller inte, men jag fortsätter och hoppas på det bästa 🙂
Gadagens. Jodå, det du skrev sitter "fast" :-) Är hemma och äter lunch och ska strax tillbaka till jobbet. Solen skiner och vi har ett par plussgrader. Livet leker och det är snart vår :-) Ha en fin fortsättning på dagen alla!

God middag!
Här regnar det idag och från fälten kommer en doft av koskit, en doft av vår😃
Ha det gott alla healers🌺
God eftermiddag!
Det kom lätta små regndroppar när jag gick hem från fotvården men mina fötter gick med lätta steg!
Ha en fin fortsättning på dag och kväll!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Goddagens! :) Jag hade bestämt mig att hämta barn tidigt och åka till 4h-gården med sin fantastiska lekplats efter lunch. När vi går ut genom dörren regnar det, men vi hoppar ändå på bussen. När vi kommer fram regnar det. Vi värmer oss inne hos kaninerna och när vi kommer ut därifrån regnar det. Vi går och äter mellanmål i en utepaviljong med tak när det regnar. Vi går in på toaletten för kisspaus och hittar ett varmt element att värma vantarna på. När vi kommer ut därifrån så….just det…regnar det. Vi går och leker ett tag i regnet. Sen går vi till bussen i regnet. Blöta! Kalla. Men rätt nöjda :)
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
Det låter som att det var både blött och kallt, Rithelo 🥶☔️😉
Go kväll i stugorna. Här regnar det också. Men nu, blir det ljusare och ljusare. Härlig tider.
ha en fin dag alla och var rädda om varann.
#5 Mhm… Det vill jag lova! Men mysigt! :D
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~