Tekniska saker
Har ni provat att heala tekniska apparater så att dom fungerar igen? Jag har gjort det flera gånger och jag skrattar varje gång det funkar! Sist när jag var hos min syster i Småland så var det fel på deras tv, den visade bara myrornas krig hur mycket dom än försökte. Hennes kille höll på i 3 dagar med den där tv:n. Till slut tröttnade jag på att han försökte reparera tv:n istället för att umgås med oss så jag gick fram till honom och sa att jag skulle heala tv:, han tittade på mig som om jag var ett ufo eller nåt. Jag höll handen en bit ovanför tv:n och vips kom bilden fram men försvann snabbt igen. Killen skrattade till lite grann men jag sa att nu så ska du se, jag gjorde så igen en lite längre stund och med mer kraft. Då fungerade tv:n igen och sen dess har den fungerat hela tiden. Killen blev ganska paff och han skrattade inte mer åt mig den kvällen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Nej jag har aldrig provat själv. Men jag jobbade på ett mcdonalds i uppsala nära livets ord. Där brukade det komma människor som gjorde handpåläggning på både glassmaskinen och kaffeautomaten. Det fungerade aldrig när jag var där och sen dess har jag nog mest tyckt att det var konstigt. Jag måste ju prova det där, kul att det fungerade!

Härligt Elisabeth att både det hjälpte och att han fick se att det hjälpte. Jätteroligt !!
Jag har healat en burk som jag skulle öppna. Jag fick inte upp locket på en burk och höll handen endast på locket och sen ställde undan den för några minuter, och efter en lite stund då jag provade igen, så vips fick jag upp det. Det satt så löst så jag blev förvånad över att jag hade kämpat över det. Så visst hjälper det. Jag vet flera stycken som healat bilar och andra elektriska saker också, och det har hjälpt.
Vänligen Maria:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör