Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 573 ggr
MariaJ
0

Vaknade inatt

Jag vaknade inatt av att jag hörde min pappa. Min pappa avled 31 Maj i år, och jag har haft flera upplevelser innan, men det är ca: 2 veckor sen den sista upplevelsen nu.. Sista gången jag upplevde ng var vid hans minneslund.

Jag vaknade inatt av att han sa sitt namn högt och tydligt.. Han sa: MITT NAMN ÄR ::::::: (sa sitt för-efternamn) OCH JAG ÄR HÄR NU !!!!!

Jag kände tydligt då jag vaknade att han var där.. och det tog väldigt lång tid för mig att somna. Jag kände av hans lukt och hans närvaro, och det var en fantastisk känsla.

Jag är så glad att jag får uppleva honom ibland, sen kan han ju inte hänga hos mig alltid, det förstår jag också !!!!

Tack för att jag får uppleva denna värld !!!

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Soffe
0

Jag har oxå haft starka upplevelser sedan min pappa gick bort för 2 år sedan..

Elisabeth-J
0

Men vilken stark upplevelse du fick Maria! Vad roligt att han kom och hälsade på! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Carina.S
0

Härlig upplevelse Maria!!! Kunde nästan känna det du gjorde i din berättelse Glad

Opal
0

Underbar upplevelse du fick vara med om inatt. Mer blir det säkert.

Tuva-Lena
0

I våras hade jag en konstig dröm, eller nåt, om min vän som gick bort för ett år sen:

Han var en väldigt generös person, och jag såg honom komma in genom dörren med ett enormt stort paket!! Han gick in i köket och satte sig bredvid mig i kökssoffan. "Men, sa jag, du finns ju inte mer..?" "Du skall inte lyssna så mycket till vad folk säger", sa han då. "Men, sa jag, jag pratade med Astrid - hans mamma - och hon berättade att du hade gått bort..?" Då ryckte han bara på axlarna, ungefär som: ja, du får tro vad du vill, men nu sitter jag ju lika fullt här.

Då blev jag så glad. Tog tag i hans arm i armkrok, och lade huvudet på hans axel. Vad det blev med kartongen, det minns jag inte riktigt… 

Tänkte redan då - det var alltså innan jag blev medlem både på ÖN och healing - att det var kanske ett sätt för honom att tala om för mig att han finns här trots allt..Glad Så jag förstår din glädje, Maria, det är en stor tröst att få höra av dem!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tarotsanna
0

Åh, vilka härliga möten ni har haft! Skrattande

Kram Sanna