Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmÀnt
LĂ€st 512 ggr
[Bettanbop]
1

Olika healing upplevelser

Hej pĂ„ er đŸ‘‹

TÀnkte ta upp Àmnet om vÄra olika upplevelser i healingen.

NĂ€r jag ger healing till en klient (Ă€r kanal) sĂ„ kan jag uppleva det sĂ„ olika mellan gĂ„ngerna, Ă€ven om det Ă€r samma person och samma "Ă„komma". 

Tex; Min kollega har ont i sina knÀn. Första gÄngen jag la hÀnderna pÄ hennes knÀ blev jag jÀtte varm och det pirrade i handflatorna, en ganska vanlig kÀnsla för mig.

I dag la jag mina hÀnder pÄ hennes knÀ igen, hade lite svÄrt att fokusera mig med smÄ barn om kring oss och kollegan som hade svÄrt att vara tyst, sÄ jag kÀnde ingen ting först i mina hÀnder, sen tror jag att jag kÀnd som svaga muskelryckningar, tog ingen större notis över det. Men min kolleda pÄpekade vÀrmen frÄn mina hÀnder och efter ca en timme sa hon att det kÀndes mycket bÀttre.

Jag som trodde att healingen inte tagit alls pÄ grund av alla störning som var runt oss.

Det kan som sagt upplevas olika mellan gÄngerna.

Har ni nÄgra liknande upplevelser?

mayolica
2

Det hĂ€r inlĂ€gget har jag visst missat Healingupplevelser Ă€r vĂ€ldigt intressant tycker jag🙂   
 För det mesta Ă€r nog ganska allmĂ€nna healingupplevelser, ungefĂ€r liknande upplevelser som jag tror att dom flesta som hĂ„ller pĂ„ med healing kan kĂ€nna igen.  NĂ„n enstaka gĂ„ng har jag fĂ„tt vara med om andliga healingupplevelser utöver det vanliga, som gudomlig överjordisk upplevelse
🌈
Jo visst har det hĂ€nt mej med att jag har blivit förvĂ„nad över att healing har fungerat ibland utan att jag har kĂ€nt nĂ„got och trott att inget har hĂ€nt.☀

~ mayolica ~