Healing iFokus

Healing

Läst 565 ggr
[GunillaF]
4

God morgon 9:e Januari

God morgon alla healers.

I dag känner jag mig piggare och är back to work efter två dagar i sängen. Känns bra att inte ligga hela tiden.

Ha en finfin Torsdag alla!

[rore]
3

God morgon!

Gunilla! Så skönt att du är på benen igen.🤗

Här börjar det ljusna så smått och 3 grader varmt. Blev en skön morgon promenad tidigt i morse. Då sjöng både koltrast och talgoxe så jag trodde nästan att det var vår. Härligt örongodis.

majlar
2

God morgon alla.

Skönt att du är igång i gen Gunilla.

Här börjar det också ljusna. Dom har lovat kyligare och lite snö till helgen.

Jag har nog aldrig längtat efter snö, men det gör jag nu. Iris går runt och är lortig under magen hela tiden. Vill inte duscha henne för ofta.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
3

Go'Morron allihop!

Gott att du är på benen igen, Gunilla! Nu blir det bara bättre!

Och ljusare. Dagarna har blivit en halvtimma längre här nu, sedan vintersolståndet i december. Det är så att man t o m lägger märke till det nu. Härligt.

Men, då minsann,  kommer vintern… En sista dag med hösttemperaturer och nu väntar vintern bakom hörnet…
Igår hörde jag en fågelsång som normalt bara hörs på våren o försommaren (kan bara inte komma på vilken fågel det är😡) och jag såg RingoMan här också, ringduvan! Han brukar inte komma förrän en bit in i mars månad. Värmen har lockat hit dem igen redan nu. Frågan är bara, vad händer nu, när vintern faktiskt kommer? Har de energi nog att flyga tillbaka till varmare breddgrader i en hast???

Idag åker jag iväg till mamma o ser till henne litegrann. Innan vinterhalkan slår till. 

Ha en fin dag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
3

God förmiddag!

Glad att du mår bättre Gunilla🙂

Här är det 5 plus, visst kan man tro det är vår, stackars fåglar när kylan kommer.

Vad ni än fyller dagen med så ha det gott🌺

Indiania
3

God förmiddag på er!

Skönt att du mår bättre igen Gunilla och krya på dig!❤️

Härligt att dagarna blivit lite ljusare det känns i sinnet också.

Undrar just hur länge snön kommer att ligga kvar när den kommer?

Det ger sig.

Ha en alla tiders fin torsdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2

Goddagens! Ser att Majlars Iris är lerig under magen, hur tror ni att min pyttepudel Pixie ser ut? Hon som blir genomblöt över hela sig bara av att gå i fuktigt gräs…😛Inte lätt när man bara är 26,5 cm hög. Ska bli bad av henne idag, det behövs 😉

[Chakra]
2

Godmiddag!

Vårlängtan, men det ska som sagt komma snö…

Önskar er en fin torsdag!