Healing iFokus

Healing

LĂ€st 291 ggr
Amandla
2

God onsdag 8 januari

Morning! đŸ™‚Jag drömde en massa konstigheter i natt, i den sista drömmen sĂ„g jag först en stor gris, sen en hĂ€st och till sist en liten flicka trĂ€ffas av blixten och kastas flera meter upp i luften. What!? đŸ€”

Indiania
1

Godmorgon Amandla och ni andra som tittar in!

I drömmens vĂ€rld kan allt hĂ€nda🙂HĂ€r har ett rĂ„djur varit pĂ„ besök i dag och gĂ„tt runt bland grannarna. Blir lika glad varje gĂ„ng jag ser ett rĂ„djur, de kĂ€nns som en hĂ€lsning frĂ„n andevĂ€rlden ibland och i dag satt jag och pratade om min pappa nĂ€r rĂ„djuret dök upp.

Ha en fin dag med det ni gör! đŸŒș

" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "

majlar
1

God förmiddag.

Nu har granen plockats ner och ljusstakarna. Men, fy vad det blev tomt.

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.

Andina
2

Go'MittpÄda'n!

Oj vilken dröm, Amandla! Kan tro att djuren har med 'krafter' att göra. Blixten Ă€r ju ocksĂ„ en kraft. Som den lilla flickan (=du) slĂ„s av
 Jag upplever den som nĂ„got positivt! NĂ„gonting spĂ€nnande Ă€r i görningen, du slĂ„s av blixten (som för dig högt) hĂ€stkrafter, stor gris kan vara mycket nĂ€ring (mat)
 jah
 associera vidare till din dröm sĂ„ kommer du sĂ€kert att hitta ledtrĂ„dar i den.

Vad mysigt med rÄdjursbesöket hemma, Indiania! Kan mycket vÀl tÀnka mig att det Àr nÄgon nÀra, pappa?, som kommer med rÄdjuret.

Har ocksĂ„ drömt mycket konstigt inatt, och mycket djur. Minns tyvĂ€rr ingenting av drömmarna lĂ€ngre
 de försvann med första morgonkaffet tror jag.

Jag tror att du fyller ditt tomrum efter julpyntet snart, Majlar! Med dig sjÀlv, din energi och din kreativitet!

HĂ€r ska det göras i ordning för att Ă„ka ut lite Ă€renden och dra i tvĂ€tthögar o andra 'högar'
 (de vĂ€xer, hur mycket jag Ă€n drar i dem
 ;) )

Ha en fin fortsĂ€ttning pĂ„ Lillördan allihop! 

>Ăł<
_*sol* 
_(fÄr inte upp smilisarna)

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing