Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 664 ggr
powerofthebass
1

Ber om lite healing

Min hund tar gärna imot healing, efter har varit med i ett litet hundslagsmål. Såret är inte djupt men får hålla koll och rengöra såret nåndag Gott nytt år

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Amandla
1

Jag skickar healing till din hund ❤️

powerofthebass
3

Tack imorgon ska svante ( hunden) till vet. Bryr mig inte vad det kostar för kontrollen men han är mitt allt . Min enda riktiga vän i livet. Älskar min lilla vovve så mycket

**_

Andina
2

Skickar så klart så mycket jag kan till din fina Svante! Sänder i smådoser. Hoppas att såret läker fint och snabbt nu. 

Vilken lycka för Svante att han får leva med dig, Power! Jag är alldeles övertygad om att Kärleken är ömsesidig! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
0

Han var på djursjukhuset hela dagen . Men ligger i sin lilla låda vidd min säng, han har. Just somnat imorgon blir det en snabb resa till apoteket

**_

Amandla
0

Jag fyller på med lite mer healing, hoppas vovven läker fort ❤️

powerofthebass
0

Tack ska tvätta såret snart och dreniring sen blir det att ta bort lite klet från ögat.

**_

Amandla
0

Hur mår han?

powerofthebass
0

Just nu ville han klia i såret men det får han inte . Han har krage. . La mig jämte han och kramade om han. Han har ont och är ledsen. Tack för hjälpen med healingen kan lägga upp en bild på hur han ser ut . Men får se hur jag gör. Det är ju bara två små slangar som ska dränera såret . . Gör fortfarande ont i mig och så känner jag mig nere. Åt inget igår har ätit lite idag . Men hunden äter som han ska

**_

Amandla
0

Jag tror att det kommer att gå fint 🤗

powerofthebass
0

Det gör det nog. Läkningen ser ut att gå bra .

**_

powerofthebass
0

Svante var på återbesök akut idag fast det var ingen fara , de hjälpte mig tvätta såret . Han tyckte det var jobbigt men han var jätte duktig . Hoppas det går bra nu . Han ligger vid mina fötter nu och vilar lite sen får jag flytta han till hans säng .

**_

Amandla
1

Ojdå, men skönt att han uppförde sig.

powerofthebass
0

Aa, han är jätte duktig . Gav han lugnande healing när han tvättade såret . Men det kommer gå bra för han . Tack till er som sänt healing . Han ligger så lugnt på dagarna och vilar . Healingen tar han imot bra. . Kram till er alla

**_

Amandla
1

Det är toppen att få små rapporter om hur han mår 🤗

powerofthebass
1

Nu. Är dreneringsslangen borta. Så nu är det bara yttre delen som ska läka. Och de sa att det såg jätte fint ut . Tack för eran hjälp

**_

Andina
2

Vad skönt, Power, att såret läker så bra! Härligt för både dig och Svante! 🐶❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
1

Härligt! 👍