Ber om lite healing
Min hund tar gärna imot healing, efter har varit med i ett litet hundslagsmål. Såret är inte djupt men får hålla koll och rengöra såret nåndag Gott nytt år
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Jag skickar healing till din hund ❤️
Tack imorgon ska svante ( hunden) till vet. Bryr mig inte vad det kostar för kontrollen men han är mitt allt . Min enda riktiga vän i livet. Älskar min lilla vovve så mycket
**_
Skickar så klart så mycket jag kan till din fina Svante! Sänder i smådoser. Hoppas att såret läker fint och snabbt nu.
Vilken lycka för Svante att han får leva med dig, Power! Jag är alldeles övertygad om att Kärleken är ömsesidig! ❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Han var på djursjukhuset hela dagen . Men ligger i sin lilla låda vidd min säng, han har. Just somnat imorgon blir det en snabb resa till apoteket
**_
Jag fyller på med lite mer healing, hoppas vovven läker fort ❤️
Tack ska tvätta såret snart och dreniring sen blir det att ta bort lite klet från ögat.
**_
Hur mår han?
Just nu ville han klia i såret men det får han inte . Han har krage. . La mig jämte han och kramade om han. Han har ont och är ledsen. Tack för hjälpen med healingen kan lägga upp en bild på hur han ser ut . Men får se hur jag gör. Det är ju bara två små slangar som ska dränera såret . . Gör fortfarande ont i mig och så känner jag mig nere. Åt inget igår har ätit lite idag . Men hunden äter som han ska
**_
Jag tror att det kommer att gå fint 🤗
Det gör det nog. Läkningen ser ut att gå bra .
**_
Svante var på återbesök akut idag fast det var ingen fara , de hjälpte mig tvätta såret . Han tyckte det var jobbigt men han var jätte duktig . Hoppas det går bra nu . Han ligger vid mina fötter nu och vilar lite sen får jag flytta han till hans säng .
**_
Ojdå, men skönt att han uppförde sig.
Aa, han är jätte duktig . Gav han lugnande healing när han tvättade såret . Men det kommer gå bra för han . Tack till er som sänt healing . Han ligger så lugnt på dagarna och vilar . Healingen tar han imot bra. . Kram till er alla
**_
Det är toppen att få små rapporter om hur han mår 🤗
Nu. Är dreneringsslangen borta. Så nu är det bara yttre delen som ska läka. Och de sa att det såg jätte fint ut . Tack för eran hjälp
**_
Vad skönt, Power, att såret läker så bra! Härligt för både dig och Svante! 🐶❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Härligt! 👍