God förmiddag 4:e Januari
I dag verkar alla ha sovmorgon. Bra att vi vilar ut efter helgerna. I morgon är det Trettondagsafton och många kanske har nya festligheter att vänta. Här regnar det och är glashalt ute. Blir nog skridskor, hjälm och flytväst om man ska bege sig utanför dörren. Jag försöker stanna inne, bli frisk och fördjupar mig i en bok så länge. Bra dag på er alla!
Morning! Funderar på att plocka bort julgran och övriga julsaker idag, granen barrar. Visserligen först nu, den står ju i en hink så den har haft fri tillgång på vatten, men ändå. Jag ser den perfekt från där jag sitter så jag får passa på att njuta av den några timmar till 🙂
Idag ska jag åka och handla något gott samt KanJang innan förkylningen bryter ut. Sedan ska jag fortsätta på min bok, plugga lite och kanske se på en film o hoppas att huvudvärken släpper.
#4 Kungsängslilja🙂Hade glömt namnet själv, så var tvungen att söka…De är fina!
Nej nej, ingen sovmorgon här inte. Storstädat ut julen….lika härligt som det är att ta in den är det att få bort den. Skulle hunnit ner till blomsteraffären och köpt mig lite tulpaner men klockan sprang i från mig.
Nu ska här pluggas - igen - sen blir det mys med film och pizza med den långe sonen i kväll.
Kram på er och ha en goer lördag
God dagens alla vänner 👋 en murrig o mys lördag mitt på dagen. I dag går jag runt i vårt hus och gör lite småfix, slätar till någon duk, vrider på någon ängel, tar en slurk glögg, klappar katten, duttar ut mys energi, pratar lite med vårt husspöke.
Duttar ut energi 😃 fick en bild framför mig på en katt som markerar revir 😂 jag går INTE och skvätter 😂
God middag alla. Iris och jag har varit och tagit en långpromenad i skogen. Verkligen skön och härlig luft. Man tror nästan det är vår.
Nu blir det kaffeslurp, med lite tårta som är kvar sen igår
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.🎂