Healing norrköping?
Finns det någon här som är från norrköping /i närheten?
Jag har så enormt svårt för att sätta ord på allt som gör ont. Det känns som heöa min insida består av tung betong!
JAg hittar inget lugn, ingen ro. Når inte ut till livet för något blokerar enormt.
Jag var på hälsomässan i stokholm och fick kontakt med gunilla mansfeld, vi prövade på oh något enormt hände i mig. Vi var tvungen att avbryta, jag som inte har gråtit på flera åt började tårarna spruta på!
Hon ville gärna möta mig igen för det fanns mycket där inne som behövdes lösas upp.
Nu är det så att jag bor i norrköping oh hon är i vallentuna. det blir svårt.
Så jag undrar om någon vet om det finns i närheten av norrköping? Ibland får jag den där känslan att det är den enda chansen att hitta något slags lugn, någonting som kan fp ner mig på jorden , ialalfall ett ögonblick..
JAg vet inte riktgit, jag vet inte om healing kan hjölpa mig i kombination till min terapeutbehandling, men det känsn som jag inte kan förtsätta med min psykolog eftersom något har satts sig för i min själv och jag inte längre når ut….
Hej Muffy.
Eftersom jag inte är från den trakten av landet så vet jag tyvärr inte vad eller vilka som finns där som kan hjälpa dig. Det kommer säkert andra att kunna svara på.
Jag skickar iaf. styrkekramar till dig!
Jag hoppas det finns! Men käns inte som så, hittar inget direkt på nätet, men kanske i närheten!
Hejsan!
Googlade lite och hittade några som du kan kolla upp, och jag hoppas att du finner någon som kan tänkas hjälpa dig.
Den förstnämnda länken är Norrljus - en andlig förening i Norrköping, på Luntgatan i centrum.
Den andra länken är Svenska Reikiförbundet - där man kan söka rätt på reiki healers över hela landet.
Den tredje är ordförande i Norrljus.
Kram Rickard
Tråden är 3 1/2 år gammal och trådskaparen är inte längre medlem på iFokus. http://healing.ifokus.se/discussions/4d7133e5b9cb46223304b779-forumregler?discussions-1
Låser tråden pga Ts avslutade medlemskap.