Healing iFokus

Healing

Läst 359 ggr
Amandla
1

God morgon nyårsafton

Eller ska jag säga goddag? Allting är ju relativt. 😉

Här är det alldeles tyst och stilla, bara jag som är vaken. När killarna vaknat ska de dammsuga, jag ska förbereda vår nyårsmiddag. Det blir lammsadel och potatisgratäng med fetaost, cheesecake till efterrätt. Vad har ni för meny ikväll?

TezzD
1

Vi har ingen meny alls.
Vi kände att vi inte orkar med sånt detta året, så här blir det bara rent mys, kanske potatis o köttbullar med brunsås och en massa gotte till kvällen som spenderas med våra barn, utan raketer, för alla djurens skull, när barnen lagt sig blir det monopol för hela slanten och Självklart Grevinnan och betjänten efter det 😉

Gott slut och gott nytt // Kram från mig och datorn på jobbet. 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

lenjon1
1

Det blir en räkcocktail till förrätt, kalkon till huvudrätt och hemmagjord glass till efterrätt. Tror vi blir mätta….

Raketer har vi aldrig haft men går gärna ut och ser på de som valt att lägga tusentals kronor på fyrverkerier.

Ett riktigt gott slut till er och ett Gott nytt 2014

kram Lena

majlar
1

God eftermiddag och Gott nytt år.

Här blir det ost och kex, jag och lilla Iris ska vaka in det nya året. Om jag inte sover då förstårs. Hoppas inte det blir så mycket smällande, vet inte hur hon reagerar. 

Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varann.🍸

Andina
1

Go'dagens denna nyårsafton!

Jag hoppas det blir lugnt med nyårssmällande också - för alla djurens skull. Fint att se på, men jag tittar gärna på nyårsraketer på bild också. ;) 

Så, det blir att vaka in nyåret med djuren gissar jag. Eventuellt med mamsen också.

Ha ett riktigt gott slut och ett fantastiskt 2014! 🍸🎈✨

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
1

Bordet är dukat, maten på G, håret fixat och halva gänget här. Nu väntar vi på fyra personer till så kan vi börja fira.

Rithelo
1

Gott nytt år! Vi har precis kommit hen från den årliga utegrillningen. I år var det bara jag, sambo och barnen och vi åkte inte iväg, utan gick en bit bort till skogen och hade mysigt! :-) Ikväll väntas tagliatelle med svampsås gjord på Karl-Johan, kantarell och skogschampinjon - *mums* Mörk Chokladmousse till efterrätt. Nu är det Lotta på Bråkmakargatan på tv en stund så vi orkar vara uppe sent ikväll, sen blir det nog en sväng med dotterns nya Yatzy :-)

~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~