Förbereda sig för att få healing
Hej hej På söndag ska jag bli avläst och få healing. Jag vet inte vilken variant det är faktiskt, men jag vet att de sysslar med bla transmediumskap och dylikt också. Min fråga rör min del i det hela - hur förbereder jag mig bäst inför det här? Jag har förstått att healing hänger både på givare och mottagare, så jag vill ju ge det hela bästa möjliga förutsättningar! Jag är rädd att jag inte är öppen nog för healing för att jag är lite desperat i min önskan om att vilja bli fri från min ångest och mina knasiga muskeldragningar i nacken. Och jag vill så gärna, så gärna att den här hearingen ska ge mig rn skjuts i mitt tillfrisknande. Hur ska jag bäst förbereda mig?
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
Min i-pad stavar som en kratta *skrattar*
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
Slappna av och lita på att healingen går dit den bäst behövs. Att man har olika slags besvär kan ha väldigt många olika orsaker. Våra guider och hjälpare på andra sidan har en övergripande syn på oss och vet vad vi är bäst hjälpta av. Som exempel: för en person kan huvudvärk bero på fel skor - felställning i knän/rygg/nacke, för en annan kan det vara stress, för en tredje sockerberoende.
Tack för ditt svar! Så du tror inte att det finns risk för att jag stänger ute healingen med min desperation? Eller kan man stänga ute healing öht? Kan man motverka healingens krafter genom att vara motsträvig på nåt annat vis?
Healing är alltid för ens bästa och du har själv bett om den, så innerst inne vill du ju ha den, eller hur? Försök att lita på att allt blir på bästa sätt och inse att du inte kan styra kraften, för som människa har man väldigt begränsat perspektiv.
Jag tror att det du känner nu är rädsla för att du inte ska få något slags hjälp alls, och du kanske varken kommer att känna något när du får healingen eller märka några effekter direkt efteråt. Ibland kan det vara svårt att se vad som händer när man är mitt uppe i det, ge det några veckor åtminstone. Slappna av, andas och lita på att allt blir bra 🙂
Tack