God morgon 23:e December
God morgon, dan före dopparedan! Är uppe tidigt i dag för jag blev less på att ligga och vrida och vända mig i sängen utan att kunna sova. Blev ca en (1)! timmes sömn i natt för allergin slog till med full kraft efter att jag var och besökte ett hem där de har två katter i gårkväll. Snoret rinner trots att jag är så täpt att jag inte kan andas genom näsan, kroppen kliar så jag blir tokig. Men av erfarenhet så vet jag ju att det blir bättre om några timmar när medicinen har verkat. I kväll är det uppesittarkväll, men jag vet en som antagligen sitter och sover ;-) Ha en fin dag alla healers.
God morgon GunillaF och ni andra när ni vaknat.
Jag kunde inte heller ligga längre men har som väl är inte ont av någon allergi. Stackars dig GunillaF. Du får ta 5 min på den lilla visaren senare idag…
Ha en riktigt go dan före dan….
Kram Lena
God morgon.
Här är en till som inte har sovit sen fyra i morse. Gick också upp och började stöka runt. Lilla Iris undrade om jag hade blivit stollig. I och för sig man kan nästan bli det, när man inte kan sova.
Kanhända det var starka krafter igår på Healingen.
Krya på dig Gunilla.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Tack Lenjon och Majlar. Ska försöka göra nån nytta jag också nu när jag ändå är vaken.
#4 Tror vi lägger oss nu snart va?! Jag har iaf gjort en matjesilltårta tills i kväll, så inget ont som inte har något gott med sig.
#5 hehehe…Ja, vi måste nog göra det!! :)) Sussigull 😴
Go'Mittpådan!
Det är jobbigt nog med sömnlösa nätter - allergiska reaktioner på det kan inte vara nådigt. Hoppas medicinen verkat och allergin gett med sig nu.
Och jag hoppas att ni kan ta igen små stunder till sömn eller vila under dagen!
Själv har jag nog fått den sömn jag behöver, om än splittrad i olika delar. Men det är jag van vid och det gör inte mig nå't.
Ha en god och mysig Danföredopparedag idag! ❤️
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Nu är det mycket bättre, tack. Har varit en sväng till blomsteraffären samt varit och tänt ljus på min sons grav. Skinkan griljeras just nu och när den är klar så lägger jag mig en stund. Känns som om det behövs nu ;-)
God eftermiddag. Fy för allergi Gunilla, hoppas den är borta nu. Ni andra som är trötta, förkylda eller sjuka, pigga på er! Själv har jag en massa saker att göra men inte lust, ska bara vara idag tror jag. Får se hur länge jag klarar det ;) God måndag på er alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
God eftermiddag säger jag också!🙂
Jag har också sovit illa inatt, plus allergisk reaktion på granen som jag envisas med att ha. Ogillar plastgranar och vill absolult ha en äkta, så jag får skylla mig själv. Tur att det finns mediciner 😉
Nu ska jag sätta igång och göra julklappar till mina föräldrar, dinkelkex och två sorters marmelad 🙂
#12 Jag har plastgran för andra året nu. Man vänjer sig, men inte är det kul. Skulle jag fortsatt med äkta gran så vete sjutton om jag klarat det med livet i behåll. Var försiktig, de finns folk som dött av sina allerger.
#13 Jag lovar att vara försiktig, skulle det bli värre än sveda i ögon och svalg så skippar jag äkta gran 🤗 Det är första dygnet som är värst, sen klingar det av rätt kvickt.