HTA Upplevelser 16/8
Här kan ni skriva in era egna upplevelser för kvällens healing..Hoppas allt känts bra, och att ni fått många olika upplevelser..// MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hej! Jag har inte upplevt något speciellt..

Ikväll så upplevde jag en trötthet som jag inte upplevt tidigare, men det kan vara att jag haft mycket att göra idag. Annars gick det bra .. Tack för healingen !!
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
jag låg o väntade på ljset.då telen ringde o min man ville ha hjälp. men jag kände av det ädå, har fåttfeber men nu är ja varmså den är nog på väg ner…………tack alla

Tack allihop, spänningarna i kroppen försvann efter en tuff vecka, Längtar efter nästa omgång
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hej, jag var inte hemma som jag trodde, var hemma hos en vän och prata men hade koll på klockan och gjorde mig ändå berädd att ta emot så gott det går. Kännde att jag fylldes av ett lugn och kärlek.

Kan inte säga att jag kände något speciellt, mer än att jag just nu är alldeles för pigg för mitt eget bästa. Jag ska ju upp och jobba i morgon.

Jag började måla och tekna i alla regnbågensfärger…kännde en enormt behov att göra det samtidigt som jag kännde värme att någon gav mig healing!
Tack så mkt för healingen! vill gärna vara med nästa gång också;)