Healing iFokus

Healing

Läst 306 ggr
Skogshumblan
1

God 22 december.

God morgon på er. Ja nu är snart julafton här. Hoppas ni är klara med julstöket så ni får vila och njuta också. Var rädda om er och njut av gemenskap, omtanke och livet medan tiden för det är. Kram på er och fin fjärde advent!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
1

Godmorgon Skogshumblan och ni andra!

Jag tar det lugnt inför julen. Hoppas magsjukan gett med sig nu.

I dag skall vi klä julgranen!

Ha en fin fjärde advent!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
1

God morgon. Vaknade av traktorn som var här och skottade min uppfart. Det har kommit skapligt mycket snö sedan i gårförmiddag så nu ser det juligt ut! Vad sköt att magsjukan gett sig av Indiania Julstöket är så gott som klart. Ska bara iväg på affären och handla det sista. Får se om jag åker idag eller om det får vara tills i morgon. Ska göra iordning ett par blomkorgar som ska ges bort och åka till kyrkogården och tända ljus också i morgon. Ha en fin fjärde advent alla!

Indiania
1

#2 Vad slarvigt jag skriver, det är Skogshumblan som har haft magsjuka så det var riktat till henne!Glömde skriva#0.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
1

Indiania tack för omtanken! Jo vi är rätt ok, barnen är på benen igen, maken är symptomfri och jag verkar ha klarat mig.

/ Skogshumblan

[GunillaF]
1

#3 Aha…. Då är jag glad att magsjukan gett sig av för Skogshumblan! :-)

Skogshumblan
1

Tack Gunilla:)

/ Skogshumblan

[Chakra]
1

God middag!

Fjärde ljuset är tänt, och nu kan Julafton inväntas, men först uppesittarkvällen förstås. Den är mysig!

Elvakaffe och pistageglass.

Ha en fin söndag!

Amandla
0

Goddagens! Nu ska jag iväg för årets sista ledsagartur 🙂Sönerna städar här för fullt och ska ta in granen så jag kan klä den när jag kommer hem 😍

Andina
0

God 4:e advent!

Vad skönt att ni piggat på er, Skogshumblan! Alldeles lagom till jul! :)

Här är det soligt och varmt (6 plussisar) och snön lyser med sin frånvaro. Hösten har stannat här hela december också. Få se om vintern närmar sig i januarie.
Nästan svårt att tänka sig att ni har såpass mycket snö att ni måste skotta/ploga bort den, Gunilla. Mysigt med julstämning även utomhus till julen.

Röj och städa har jag tänkt mig idag - få se vad resten av dagen har tänkt åt mig. Men ingen julstress, skönt.

Ha en fortsatt god adventssöndag! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing