Healing iFokus

Healing

Läst 513 ggr
Sanfel
0

Healing önskas!

Hej! Det är jätte viktigt att jag blir frisk imorgon från min feber men den blir bara högre, har haft feber i 3 dagar nu. Vet inte om healing funkar på det men får hoppas, eller kanske nån har någon huskur att tipsa om? Skulle vara jätte jätte snällt och tack på förhand :)

xoxo Felicia

storlappen
0

skickar

Andina
0

Skickar till dig sent ikväll (23.00-24.00) om det går bra. Sover du då, så är det bara bra.

Hoppas att din feber lättar snart nu! Men, även om den gör det, så se till att du inte slösar på din kraft och energi direkt, utan låt kroppen laddas i lugn o ro.

Kryapådigpepp! 🙂

Kanske hittar du knep i denna tråd Huskurer som du kan använda dig av? Annars kan du botanisera lite bland trådarna för att hitta nå't som känns rätt för dig.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Amandla
0

Jag skickar också, du kan plocka ner healingen när det passar dig bäst. Vila ordentligt och drick vatten 🙂

allhealing
1

Jag kan ge dig healingtips från insidan av dig själv. Dvs några tips och råd om hur du är som person och vad det är inom dig som ger utrymme för att en sjukdom kan aktiveras. Givetvis existerar det även en medicinsk förklaring till varför en kropp insjuknar.

Om du tackar jag kommer jag att skriva här i tråden och inte som ett dolt svar till dig. Det är för att andra ska kunna läsa och förstå att det existerar alternativa lösningar som fungerar parallellt med medicinska förklaringar.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet