God morgon 21 december
Morrn! đJag har sovit alldeles för lite inatt, var uppe sent för att göra klart pepparkakshuset. Bild kommer senare, har grejor ute i förrĂ„det som ska tas in och Ă€n sĂ„ lĂ€nge gĂ„r jag i pyjamas.
Sen ska jag göra mammas Daisy julfin, Pixie Ă„ker nog ocksĂ„ pĂ„ ett julbad. Efter det ska jag handla julklappar ihop med min kontakttjej, under tiden fĂ„r ni hjĂ€lpa mig att hĂ„lla tummarna för att Ettan stĂ€dar hĂ€r hemmađ sĂ„ vi kan ta in julgranen under kvĂ€llen. Han har lovat, men Ă€r lite trög i starten ibland. Mamma upp i dagen đ
Foto Amandla
God Förmiddag!
Julbad Ă€r inte bara vi mĂ€nniskor som behöverđLycka till Amandla!
Jag ska göra ett besök och lÀmna julblomma och fika en stund.
Resten av dagen Ă€r ett oskrivet bladâŠ
Fin dag till er!
God morgon
Idag Àr det dagen, dÄ det hÀnder. Det vÀnder. Ljuset börjar komma tillbaka.
Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.
Söt vovve Amandla

God morgon!
Full rulle pÄ er ser jag, ha en fin dag med alla besty,r men stressa inte.
SĂ„ fin voffsing Amandla.
God morgon.I dag ska hÀr stÀdas och sÄ smÄningom ska julgranen in och klÀdas. Ha en bra dag alla healers!
God förmiddag!
I dag Àr jag förkyld sÄ jag tar det lugnare Àn vanligt. Ute Àr det regn och blÄst.
Ha en bra dag och jag sĂ€ger som Toyan, ta det lugnt!â€ïž
" Var nÀra naturen - var nÀr dig sjÀlv "
Fullt upp överallt ser jag đKrya pĂ„ dig, Indiania đ€
Tack Amandla!đ€
Oj vad pyssligt ni har det! Mysigt!
Julbad, julstök, julpynt, julhundfix, julstÀdning o julpyssel!
Jag tror jag kör App-lapp-sa'-metoden för att beta av ovanstÄende alternativ i helgen nu. Julbad o julhundfix kan jag lÀmna dÀrhÀn⊠HÀrligt nÀr listan blir kort, sÄ lÀtt! :)
Go' liten lurv, Amandla! â€ïž
Skickar massor av kryapÄdigbubbel, Indiania! För nu ska du bli pigg o kry till julen igen!
Ja, nu vÀnder det! Ljuset stÄr i startgroparna för att söka sig hitÄt igen! Me like - a lot!
Ha en go Lördagföredopparedan-lördag! đș
Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge." /Pearl Buck â„· Medarbetare pĂ„ Healing
God middag. SÄ fina dina pÀlsklingar Àr amandla! Hoppas ni alla har en fin dag, fortsÀtt med det. Indiania krya pÄ dig! HÀr ligger vi som halvdöa sillar, magsjuka. Inte sÄ mycket att göra Ät mer Àn hÀrda ut. Kram pÄ er alla!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tack goingar! đ
#9 Skogis jag hoppas ni snart Ă€r friska igen!đ€
Hua, Skogis! Sill ska man Ă€ta - till jul och midsommar! Inte mĂ„. SĂ„ skickar kryapĂ„digbubblisar ocksĂ„, till dig och de dina! đș
Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge." /Pearl Buck â„· Medarbetare pĂ„ Healing