Healing iFokus

Healing

Läst 360 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 17:e December

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I dag är det mörkt länge. Klockan är 8 och det är svart som i en kolsäck, men om några dagar vänder det och går mot ljusare tider igen. Skönt.

Önskar lite snö till jul nu bara så….

På tal om jul så såg jag tomten höll på att varmköra sin ren.

Bra dag på er!

[Chakra]
2

Godmorgon!

Vad härligt med tomten och renarna🙂

Påminner mig om vad mitt barnbarn sa när hon var mindre "Farmor, jag vill inte klappa tomtens älgar"😃

Önskar er en fin dag!

majlar
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag.

Här är det fortfarande kolsvart. Man blir så trött och känner sig nästan lite sjuk. 

Men som sagt, snart vänder det och det blir ljusare igen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Foto majlar

Indiania
2

Godförmiddag på er!

Nu är det lite ljusare ute i alla falloch det är rena rama vårvädret, det är bara solen som fattas.

I dag skall jag på fotvård och det är alltid lika skönt. Skall baka brödkakor nå`n dag också….i dag eller i morgon har jag tänkt.

Ha en fin fortsättning på dagen!☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Bybo
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mooorning, eller nåt :))

Vill också ha snö! SNÖ!   Jag får inhandla en sån där snöspray, och spruta innanför fönsterlisten…

Ha det gott!

Amandla
2

Goddagens! Jag ska träffa min ledsagarperson idag, har ingen aning om vad som står på dagens schema eftersom det beror på hennes dagsform. Vi ska med stor säkerhet äta lunch, i övrigt är det fritt fram.

Andina
3

Go'Eftermiddag allihop!

Har tagit mig friheten att inte vara aktiv på internet på några da'r nu. Jag vet inte varför, men jag vill 'vara ifred' just nu märker jag. Känns bra, men också märkligt. Men gissar att det är mycket runt omkring en som gör att jag behöver få vara för mig själv ett tag.

Men nu är jag här i alla fall - för att önska er alla en bra fortsättning på dagen! Vintervädret lyser med sin frånvaro, och jag lyser ikapp med den! ;) Men snön kommer nog kring årsskiftet gissar jag. 

Tittar in senare igen, behöver läsa ikapp, igen.

HareGodis på er allihop! Hjärta

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing