Healing iFokus

Healing

Läst 316 ggr
majlar
1

God morgon 15 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla. Idag tänder vi det tredje ljuset, i advent.

Saknar alltid tiderna när barnen var små, det var så mycket förväntan och hopp i huset. Nu tänder man ljuset bara för att man ska. Saknar den tiden.

Tur att man får träffas ordentligt till jul allihop.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Foto majlar. "Ave Maria"

[GunillaF]
2

God morgon Majlar, god morgon alla andra. Mitt minsta barnbarn har sovit över hos mig och vi har myst en stund med vällingflaskan och tända ljus. Nu är det full fart med klippning av pappersstjärnor som vi ska sätta upp i ett fönster i lekrummet. Bra dag på er!

Skogshumblan
2

God morgon! Majlar vilken fin "ikon" du hittat i naturen! Gunilla, hoppas,du och barnbarnet får en fin dag ihop. Här är fyraårskalas hela dagen lång. Min dotter har redan hunnit öppna två paket som innehöll just vad hon önskat sig. Håller med dig Majlar om att det är fantastiskt att få uppleva barnens förväntan kring högtider! Ha en riktigt fin tredje advent!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2

Godmorgon! Åh, jag kan också sakna tiden när barnen var små, det var så mysigt med all förväntan, pyssel och hela alltet 😍Men jag är rätt bra på att mysa och pyssla på egen hand också som tur är. Redan när jag var 20 och just hade flyttat hemifrån hade jag en riktig gran i min lila etta 🙂

Indiania
1

God morgon på er! I går var vi och åt julbord och det smakade inte alls så där gott som det brukar göra, antingen är det fel på mig eller också har jag fått nog. Tända adventsljusen däremot växer jag aldrig ifrån, det är lika förväntansfullt varje år. Ha det fint med det ni gör! Mysko skrev här i morse men inlägget borta? Klistrade in från annan sajt jag skrivit i.

" Var nära naturen - var när dig själv "