Healing iFokus

Healing

Läst 388 ggr
Skogshumblan
1

God 14 december.

God morgon alla! Hoppas ni vaknar upp utsövda och redo att ta er an dagen. Vila och rå om varandra medan ni har varandra. Själv ska jag fixa lite inför doteras födelsedag i morgon. Mormor och dotera ska baka tårta och jag fikabröd. Blir mysigt med bak och en liten förväntansfull blivande fyraåring! Ha en fin & fantastisk dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
1

Morning! Jag och kvinnan jag är kontaktperson åt ska på julmarknad idag, det ser vi fram emot 🙂

[GunillaF]
1

God förmiddag Skogshumblan, Amandla och andra som kikar hitåt. Vad mysigt med fyraårskalas. Det är många, många år sedan mina barn fylde fyra, men njuter var gång något av mina barnbarn fyller år. Älskar att se deras glittriga, förväntansfulla ögon! Ha så trevligt på julmarknaden Amandla. Jag stökar på lite här hemma under dagen och lagom till middag kommer mitt yngsta barnbarn (två år) och ska sova över. Det blir lite lagom pyssel med henne efter middan innan hon ska sova och i morgon ska vi baka lite grann. Ha en fin Lördag!

Indiania
1

Godmorgon alla!

I dag skall jag till keramikbutiken och i kväll är vi bjudna på julbord på Berga Bistro av granntanten. De har väldigt god mat där. Fin tradition detta vi blev bjudna förra året också! 🙂

Ha en härlig lördag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "