Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 663 ggr
nighttrain
0

kiropraktor fick stickningar av mig!

Vad är nu detta????

är det någon som kan berätta varför kiropraktorn fick stickningar i fingrarna när hon försökte fixa min låsning i nacken?

Är det jga som läcker ut nått???

…….eller vad är nu detta

en undrande????

Perla
0

Det går egentligen inte att ge något klart svar på. Det kan bero på hennes egen energi om hon stod i en ställning som på något sätt minskade energiflödet till hennes händer och det kan vara så att hon känt av den låsta energin i din nacke.

Jag vet inte riktigt vad du menar med frågan om du läcker ut nåt men allt liv omges av en Aura, ett energifält, som går att känna av.

Sunflower
0

Var du i någon speciell sinnesstämning?

nighttrain
0

Hej Sunflower!

jag var inte i nån speciell känsla just då, "som vanlig" kan jag tänka. Tappar hår gör jag också…….förresten! svaret kommer nog till mig på nått sätt

mvh

N-train

LottaU
0

Jag ser det som kiropraktorn kände av att det var någon blockering där och på det sättet fick stickningar!

Det är nog lika när man håller på med healing och känner av kroppen och då känner man av obalanser i kroppen. Det kan vara på olika sätt, värme, kyla, stickningar m.m.

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

MariaJ
0

Ja, jag kan även känna av en blåsande virvel i handen. man kan känna på så många olika sätt. Skrattande

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör